Behandeling wordt duidelijk uitgelegd, ook de verwachtingen. Behandeling valt qua pijn alles mee.
Al erg snel resultaat te zien. Erg tevreden!
Ook goede prijs!

Erg klantvriendelijk, deskundig, hygiënisch.

Nick Reedijk

Mijn tattoos waren meerdere kleine verspreid over alle vingers van mijn linkerhand, ook een aantal op de handpalm + een klein kruisje onder mijn oog. Na 2 behandelingen al helemaal tattoo-vrij!

Zeer goede service, ook fijn dat er medelevend wordt geluisterd! Dankjewel Andy en Dex!

Monique

In één woord “Perfect!”
In één woord “Perfect!”
Natuurlijk voel je iets (logisch), hoeveel je voelt dat is voor iedereen verschillend. Daarom wordt de plek ook gekoeld. Mijn tatoeage is ongeveer 5x5 cm en de behandeling duurt maar een paar seconden. Daarna goed smeren met de speciale crème.

Ik heb een lichtbruine/getinte huid en ik was daarom erg huiverig om mijn tattoo weg te laten laseren.
Niet iedereen heeft namelijk verstand van een lichtbruine/getinte huid en hebben ook niet de juiste apparatuur hiervoor.
Toch heb ik de stap gezet (door alle goede recensies) en...; “ik had dit al jaren eerder moeten doen”.
Andy heeft verstand van mijn huidtype en legt alles goed uit. Ikzelf had totaal geen bijwerkingen of wat dan ook. Mijn huid reageert perfect omdat Andy een perfect behandelplan heeft en weet hoe hij de behandeling moet uitvoeren. Een professional!
Niet jaren wachten, gewoon doen als je van je tattoo af wilt.
Tussen elke behandeling zit een paar weken, uit veiligheid voor je huid. Ik kijk uit naar elke behandeling (Ik reis met het OV van Den Haag naar Rotterdam met plezier) en kan niet wachten totdat alle behandelingen uitgevoerd zijn.
Dankjewel Andy, ook voor de nazorg/het contact na elke behandeling.

Zeer; hygiënisch, professioneel, goede uitleg en vriendelijk. Goede voor- en nazorg. Een mooie zaak en ook prima bereikbaar met OV.

Fred Hoftijzer

Na een goed en duidelijk intake gesprek heb ik besloten om mijn enige tattoo weg te laten laseren. Een oppervlakte van pakweg 10x5cm is in no-time behandeld (duurt amper 2 minuten). Ja je voelt het... Na een goed en duidelijk intake gesprek heb ik besloten om mijn enige tattoo weg te laten laseren. Een oppervlakte van pakweg 10x5cm is in no-time behandeld (duurt amper 2 minuten). Ja je voelt het wel een beetje prikken, vlak daarna begint het wat te branden, alsof je te lang in de zon gezeten hebt. Na pakweg 2 uur was dit branderige gevoel al helemaal weg. Er valt verder weinig te zien, de behandelde plek is wat rood net zo als bij verbranding in de zon en lichtjes gezwollen. De plek is nog pakweg een week heel lichtjes gevoelig, als je erop drukt o.i.d. Daarna is er helemaal niks meer te voelen of te zien, maar begint het lichtjes te jeuken ivm lichte vervelling en doorkomende haartjes (tattoo zit op onderbuik).

Goeie en eerlijke informatie, vaktechnische kennis, betrokkenheid.

Selma

Naa 2e behandeling zag ik direct resultaat !
Ben nu nog bezig ben benieuwd naar het eindresultaat 😍

Super vriendelijke zaak !

Wesley de klerk

Tattoo no more!!
Een hele leuke en pijnloze ervaring niet een zaak die uit is op je centjes maar meer er voor jouw is en die de beste behandeling uitvoert die je maar kan wensen.
een...
Tattoo no more!!
een aanrader voor de mensen die met het idee rond lopen om een tattoo weg te willen halen.
Ga dan naar tattoo no more ben er zelf nu 2x geweest en het is een leuke ervaring en een hele leuke man Andy heet hij.
Grt wesley

De klantvriendelijkheid is op en top een hele aardige man met veel ervaring en weet wat het beste voor jouw behandeling is.

Marinke

Na een/twee sessies was er al resultaat zichtbaar! Super tevreden over de behandelingen en daarnaast de klantvriendelijkheid.

Kwaliteit en goede service en uitleg.

Monique

Nu 2 keer geweest en ik zie al resultaat. De laser behandeling gaat snel en persoonlijk voel ik er weinig van. Ook erna heb ik geen last. Ik kan het echt aanbevelen om op deze manier van je tattoo... Nu 2 keer geweest en ik zie al resultaat. De laser behandeling gaat snel en persoonlijk voel ik er weinig van. Ook erna heb ik geen last. Ik kan het echt aanbevelen om op deze manier van je tattoo af te komen.

Heel erg hartelijk ontvangen. Zeer hygiënische en mooie ruimte waar Tattoonomore is gevestigd. Goede professionele uitleg. Ook ontvang je een paar dagen later een persoonlijk appje om te vragen... Heel erg hartelijk ontvangen. Zeer hygiënische en mooie ruimte waar Tattoonomore is gevestigd. Goede professionele uitleg. Ook ontvang je een paar dagen later een persoonlijk appje om te vragen hoe het gaat. Klasse 👌🏻

Kelly Westerveld

Schone praktijk, netjes en verzorgd. Vindt het een prettige plek om te komen ondanks dat het verwijderen van een tatoeage niet het prettigst is om te doen. Wat ik ook fijn vindt is het koelen van de... Schone praktijk, netjes en verzorgd. Vindt het een prettige plek om te komen ondanks dat het verwijderen van een tatoeage niet het prettigst is om te doen. Wat ik ook fijn vindt is het koelen van de plek met een ijscompres voorafgaand aan de behandeling, andere laserpraktijk waar ik ben geweest deden ze dit niet, daardoor voelde je het heftiger.

Andy komt over als een betrokken man. Geeft goed en duidelijk advies en houdt proces in de gaten. Na de behandeling krijg ik altijd een berichtje van hem hoe het gaat, hoe het eruit ziet en of ik... Andy komt over als een betrokken man. Geeft goed en duidelijk advies en houdt proces in de gaten. Na de behandeling krijg ik altijd een berichtje van hem hoe het gaat, hoe het eruit ziet en of ik nog vragen voor hem heb.

Sanne

Ik ben nu 2 keer bij Andy geweest voor een tattoo op mijn onderrug. Na 2 keer zie ik al resultaat van de behandeling. De behandeling zelf is hooguit wat vervelend maar zeker niet pijnlijk! Ook na de... Ik ben nu 2 keer bij Andy geweest voor een tattoo op mijn onderrug. Na 2 keer zie ik al resultaat van de behandeling. De behandeling zelf is hooguit wat vervelend maar zeker niet pijnlijk! Ook na de behandeling is de tattoo slechts gevoelig, maar niet pijnlijk of storend. Tevens is de nazorg erg goed en wordt er regelmatig navraag bij je gedaan hoe het herstel verloopt na de behandeling.

Professioneel. Vriendelijk. Gastvrij. Hygiënisch. Duidelijk. Helder en eerlijk.