Irma Tuinman / Lunaveda Health &Wellness

In mijn geval pijnloos en na 2 behandelingen absoluut goed resultaat.
Je merkt dat Andy veel ervaring heeft, werkt snel en vakkundig. To the point en betaalbaar. Alleen maar postief eigenlijk!

Duidelijke uitleg over wat een tattoo verwijdering inhoudt.
Kundig en snel met aandacht voor de klant.

Femke Verhagen

Ik heb goede ervaringen met Tattoo No More. De pijn valt reuze mee, de plek van de tattoo wordt grotendeels verdoofd met een pak ijs waardoor je het laseren nog wel voelt maar de pijn niet erg is.

Erg vriendelijk, goede kwaliteit en goede service. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe het proces in werking gaat.

Esther

Ik ben zeer tevreden. Al na 4 keer is een gedeelte van de tatoeage op mijn vinger bijna weg. Geen pijn en een goede nazorg met gratis crème en Andy vraagt altijd even hoe het gebied eruit ziet na... Ik ben zeer tevreden. Al na 4 keer is een gedeelte van de tatoeage op mijn vinger bijna weg. Geen pijn en een goede nazorg met gratis crème en Andy vraagt altijd even hoe het gebied eruit ziet na een paar dagen. Topzaak!

Zeer klantvriendelijk, heel kundig en een hele goede service. Geweldige nazorg en Andy is zeer betrokken!

Giulia Kerklaan

Positief. En tattoo vervaagd goed.

Hele vriendelijke mensen met duidelijk advies en er word echt de tijd genomen tijdens de behandeling.

Linda

Nu een aantal keer geweest en ik word altijd hartelijk en vriendelijk ontvangen. De behandeling zelf ervaar ik als totaal niet vervelend en al vanaf het begin werd ik telkens door Andy gerust... Nu een aantal keer geweest en ik word altijd hartelijk en vriendelijk ontvangen. De behandeling zelf ervaar ik als totaal niet vervelend en al vanaf het begin werd ik telkens door Andy gerust gesteld. Qua nazorg is er ook niet veel nodig - wou dat ik hier al jaren geleden vanaf wist!

Super!

Linda

Super!

Charlene

Ontzettend goed geholpen, je kan er snel terecht.
Ik kom vanuit Brabant, ruim 40 minuten rijden, maar heb het er zeker voor over!!

Ongeveer een jaar geleden begonnen met het laseren van mijn tatoeage.
Andy en zijn vrouw zijn ontzettend lief, behulpzaam en denken met je mee.

Charlotte

De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en Andy stelt je op je gemak.

Betrokkenheid tijdens de behandeling is sterk aanwezig. Vakkundig en prettig in contact!

HW

De behandelingen gaan snel en zijn eigenlijk zo goed als pijnloos. Nazorg (niet nodig bij mij) is zeer goed.

Bij de intake zeer duidelijke uitleg van de 'behandeling' en de werkwijze. Vervolgafspraken makkelijk zelf in te plannen, ook kort van tevoren!

Jo

Andy legt alles heel duidelijk en rustig uit en het laseren is ook zo gedaan en bijna pijnloos!

Andy is super vriendelijk en het laseren valt 100% mee qua pijn. Ik had me voorbereid op veel pijn maar dit was nergens voor nodig!