Charlotte

De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en Andy stelt je op je gemak.

Betrokkenheid tijdens de behandeling is sterk aanwezig. Vakkundig en prettig in contact!

HW

De behandelingen gaan snel en zijn eigenlijk zo goed als pijnloos. Nazorg (niet nodig bij mij) is zeer goed.

Bij de intake zeer duidelijke uitleg van de 'behandeling' en de werkwijze. Vervolgafspraken makkelijk zelf in te plannen, ook kort van tevoren!

Jo

Andy legt alles heel duidelijk en rustig uit en het laseren is ook zo gedaan en bijna pijnloos!

Andy is super vriendelijk en het laseren valt 100% mee qua pijn. Ik had me voorbereid op veel pijn maar dit was nergens voor nodig!

Wesley van dijk

Ik heb (had) een honden pootje op me onderarm en er waren allerlei spetter en haartjes mee getatoeëerd deze heeft Andy van Tattoo No More vakkundig weg gelaserd

Heel goed!! Mooie schone zaak en professioneel, echt een aanrader als je een Tattoo hebt die om wat voor reden ook weg moet

Wim Bakker

Veel mensen maken je vooraf bang maar hier is echt geen reden voor, je kunt het "pijn" niveau vergelijken met het zetten van een tattoo, de plek wordt goed gekoeld en na de behandeling voel je het... Veel mensen maken je vooraf bang maar hier is echt geen reden voor, je kunt het "pijn" niveau vergelijken met het zetten van een tattoo, de plek wordt goed gekoeld en na de behandeling voel je het bij het warm douchen thuis wat branden maar hier had ik na de 2e behandeling ook eigenlijk geen last van dit was na de 1ste behandeling wel voelbaar maar ook dit valt reuze mee. Kortom het is helemaal niets om je druk over te maken als je een tattoo kunt laten zetten dan kun je dit ook.

Andy is een fijne gozert die goed uitlegt wat hij gaat doen, hij heeft alle aandacht voor het koelen van de te behandelen tatoeage en houd ook na de behandeling contact met je via de app om te... Andy is een fijne gozert die goed uitlegt wat hij gaat doen, hij heeft alle aandacht voor het koelen van de te behandelen tatoeage en houd ook na de behandeling contact met je via de app om te vragen hoe het gaat.

Stéphanie Krijnen

Na 2 laserbehandelingen al erg tevreden. Tattoo is veel minder zichtbaar. Andy neemt ruim de tijd voor het verwijderen, vertelde dat ik 8 sessies nodig heb. Als ik het resultaat nu zo zie en het... Na 2 laserbehandelingen al erg tevreden. Tattoo is veel minder zichtbaar. Andy neemt ruim de tijd voor het verwijderen, vertelde dat ik 8 sessies nodig heb. Als ik het resultaat nu zo zie en het zelf beoordeel denk ik zelfs minder! Ik hoorde vaak dat laseren pijnlijker is dan tatoeëren, mijn ervaring is zeker anders. Het lijkt te mooi om waar te zijn, ik heb vooralsnog nergens last van. Na een behandeling is het wat geïrriteerd maar dat trekt binnen enkele dagen weer bij. Laseren is prijzig, maar voor het volledig te verwijderen moet je ook wat over hebben. Als je er echt vanaf wil dan doe je het gewoon!

Helemaal top, wordt goed rekening gehouden met elkaar. Op dezelfde dag van afspraak zat ik tegen 1700uur aan te hikken waardoor ik belde en vroeg of ik eerder terrecht kon en dit mocht. Werd om... Helemaal top, wordt goed rekening gehouden met elkaar. Op dezelfde dag van afspraak zat ik tegen 1700uur aan te hikken waardoor ik belde en vroeg of ik eerder terrecht kon en dit mocht. Werd om 1600uur geholpen door de vrouw van Andy. Aardig en geïnteresseerd echtpaar. Petje af.

Michel

Het gevoel was vrijwel direct goed. Ook een appje een paar dagen later hoe het gaat is mijn inziens een blijk van betrokkenheid naar zijn klanten.

Erg klantvriendelijk. Leuke en amicale man, die de tijd voor je neemt, en ook alles netjes uitlegt.

Jill

Ik ben nu twee keer geweest en ik ervaar totaal geen pijn. Andy koelt de plek eerst goed en dat vind ik vervelender dan het laseren zelf! Ik zie nog niet echt verschil, maar hij heeft mij uitgelegd... Ik ben nu twee keer geweest en ik ervaar totaal geen pijn. Andy koelt de plek eerst goed en dat vind ik vervelender dan het laseren zelf! Ik zie nog niet echt verschil, maar hij heeft mij uitgelegd dat het (waarschijnlijk) pas na vijf keer te zien is. (Is natuurlijk per persoon verschillend; hoe het is gezet, hoe diep en hoe vers de tattoo is bijvoorbeeld.) De plek is ietwat gevoelig na het laseren, maar herstelt snel. De crème die je erbij krijgt is erg fijn. Ik zie er niet tegenop om te worden gelaserd, in ieder geval niet bij Tattoo No More!

Andy is aardig, eerlijk en neemt echt de tijd voor je. Daarnaast krijg je een appje één à twee dagen later of alles goed gaat. Zeer professionele behandelaar.

Hans

Andy legt alles heel duidelijk uit en kan goed inschatten hoeveel behandelingen er nodig zijn. De behandeling is door de koeling vrijwel pijnloos en zo weer voorbij. Iedere keer zie je weer meer... Andy legt alles heel duidelijk uit en kan goed inschatten hoeveel behandelingen er nodig zijn. De behandeling is door de koeling vrijwel pijnloos en zo weer voorbij. Iedere keer zie je weer meer resultaat en je houdt er geen littekens aan over!

duidelijke uitleg en voorlichting, vrijwel pijnloos en goede nazorg!

Safira

Tijdens het intake gesprek werd heel duidelijk aangegeven wat ik van de behandelingen kon verwachten. Blijft natuurlijk heel spannend allemaal! Inmiddels heb ik 2 pijnloze behandelingen gehad... Tijdens het intake gesprek werd heel duidelijk aangegeven wat ik van de behandelingen kon verwachten. Blijft natuurlijk heel spannend allemaal! Inmiddels heb ik 2 pijnloze behandelingen gehad waarbij het herstel heel spoedig verloopt. Heb nergens last van! Dus mocht je je tattoo willen verwijderen zou ik zeker TTNM adviseren.

- Zeer klantvriendelijk
- Hygiënisch