Moreno

Ik heb lang getwijfeld om mijn tattoo op mijn hand te laten verwijderen. Uiteindelijk heel veel informatie ingewonnen over het proces, de behandeling, nazorg etc. Uiteindelijke naar heel lang zoeken... Ik heb lang getwijfeld om mijn tattoo op mijn hand te laten verwijderen. Uiteindelijk heel veel informatie ingewonnen over het proces, de behandeling, nazorg etc. Uiteindelijke naar heel lang zoeken en uitstellen, ben ik hij Andy terecht gekomen. Vanaf het eerste moment voelde het al zo vertrouwd aan dat ik eigenlijk al meteen om was. Ik ben nu 2 afspraken verder en het resultaat is echt nog veel beter dan verwacht. Je krijgt hier echt zo een goede service dat je in principe niet eens meer omkijkt naar wat het je zal gaan kosten. Een absolute aanrader! Ik kijk uit naar de vervolg afspraken! Andy je bent een topper!

Klantvriendelijk, kwaliteit staat hier echt op de eerste plaats en de service is al om al top!

Tattoo No More

Zie hierboven!

Na lang wikken en wegen besloten mijn tatoeage te verwijderen. Best spannend. Ik werd super vriendelijk ontvangen, het voelde meteen ontspannen. Andy legt alles heel duidelijk uit. Ik ben nu 2x... Na lang wikken en wegen besloten mijn tatoeage te verwijderen. Best spannend. Ik werd super vriendelijk ontvangen, het voelde meteen ontspannen. Andy legt alles heel duidelijk uit. Ik ben nu 2x geweest en al enorm tevreden over het resultaat! De behandeling voel je even, maar zodra het klaar is, is de “pijn” ook weg. De dagen erna is het wat gevoelig en gaat het na nog een aantal dagen jeuken en is het genezen. Ik kreeg een verzorgende crème mee.
Super tevreden en raad Tattoo No More iedereen aan die een tattoo wil laten verwijderen!

Sanne Broeders

Ik heb er lang en goed over nagedacht om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Toch een beetje zenuwachtig voor mijn eerste afspraak, maar ik voelde me gelijk op mijn gemak.
Alles gaat...
Ik heb er lang en goed over nagedacht om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Alles gaat heel relaxed en met hele duidelijke uitleg, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren.
Na de eerste behandeling zie ik echt al resultaat en kan niet wachten op mijn andere behandelingen!

Vriendelijk en professioneel

Reactie Tattoo no more:

Dank je Sanne voor je attente reactie! Doet me goed dat je zo tevreden bent

D

Ik was in het begin best zenuwachtig. Gelukkig werd ik meteen op mijn gemak gesteld. Ik ben je dankbaar Andy. Tot de volgende keer!

Klantvriendelijkheid en betrokkenheid

Reactie Tattoo no more:

Geen dank kerel! We gaan het helemaal mooi maken….

Snippie

Klantvriendelijk en ze weten wat ze doen, goede uitleg over behandeltraject, met goede resultaten is mijn ervaring!

Goed resultaat, professionele behandelingen, netjes en verzorgd!!

Reactie Tattoo no more:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent Judith!

C.R. van Dijk

Wat ben ik blij dat ik destijds gekozen heb om mijn lasertraject bij TattooNoMore te ondergaan! Inmiddels is het gewenste resultaat bereikt: de tattoo is niet meer te zien! Sommigen vinden zo'n... Wat ben ik blij dat ik destijds gekozen heb om mijn lasertraject bij TattooNoMore te ondergaan! Inmiddels is het gewenste resultaat bereikt: de tattoo is niet meer te zien! Sommigen vinden zo'n lasertraject spannend door angst voor littekens, maar ik verzeker iedereen dat dat zeker niet het geval is! Een gave huid, zonder tattoo is het resultaat!:) Daarnaast heb ik mij ook altijd prettig gevoeld bij TattooNoMore. Hele fijne mensen en een afspraak is zo gemaakt! Kortom: helemaal top!

Klantvriendelijkheid: 10/10
Kwaliteit: 10/10
Service: 10/10
Resultaat: 10/10

Reactie Tattoo no more:

Dank je Celine, zo fijn te lezen dat je zo tereden bent! Reuze bedankt dat je de tijd en moeite hebt wiilen nemen je ervaring te delen! Take care & stay healthy groetjes Andy

Sandra

Ik ben voor 2 tattoo's bij Andy geweest. Helaas zijn de tattoo's te dik/zwart gezet. Andy was heel eerlijk over het feit dat ze te dik gezet waren en dat hij hier liever niet aan wilde beginnen. Het... Ik ben voor 2 tattoo's bij Andy geweest. Helaas zijn de tattoo's te dik/zwart gezet. Andy was heel eerlijk over het feit dat ze te dik gezet waren en dat hij hier liever niet aan wilde beginnen. Het zou een lang proces worden en dan nog zou ik niet de garantie hebben dat ze weg zouden zijn voor een cover en al helemaal niet, helemaal weg. Flinke teleurstelling natuurlijk, maar ik ben erg blij met zijn expertise! Én dat hij dit eerlijk heeft gezegd. Hij had ook geld aan mij kunnen verdienen, door het wel te doen ;)

Professioneel, ervaring, vriendelijk, eerlijk en duidelijk.

Reactie Tattoo no more:

Hoi Sandra, inderdaad jammer dat het zo lang gaat duren wanneer je zou beginnen met laseren. Alles kan, maar je moet het er voor over hebben qua tijd en ook qua financien. Nu kan je zelf overwegen,... Hoi Sandra, inderdaad jammer dat het zo lang gaat duren wanneer je zou beginnen met laseren. Alles kan, maar je moet het er voor over hebben qua tijd en ook qua financien. Nu kan je zelf overwegen, en mocht je beslissen het ooit toch te willen doen: ik sta altijd voor je klaar. Maar voor nu, beter wachten....Dank voor je attente revieuw! Vind het echt heel tof dat je je ervaring deelt! Thanks greetz Andy

Annemarie Soethof

Andy ontvangt mij altijd heel hartelijk. Service en een goede ervaring staan duidelijk voorop. Andy heeft duidelijk heel veel ervaring en kan goed inschatten wat het resultaat van de behandelingen... Andy ontvangt mij altijd heel hartelijk. Service en een goede ervaring staan duidelijk voorop. Andy heeft duidelijk heel veel ervaring en kan goed inschatten wat het resultaat van de behandelingen zal zijn. Dat is prettig. Na de behandeling kan je hem foto's sturen zodat hij kan beoordelen hoe het herstel verloopt. Hier vraagt hij zelf ook naar, heel fijn! De eerste keer werd de behandeling duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Heb je vragen dan neemt hij hier de tijd voor. Na de eerste behandeling was mijn huid gevoelig en rood maar met het advies en verzorgingsproducten van Andy was dit snel voorbij. Na de tweede behandeling ging het herstel veel sneller. Na twee behandelingen is mijn kleine tattoo al heel veel minder zichtbaar, had dit niet verwacht. De pijn viel mij mee, het is een onprettig gevoel maar goed te handelen voor mij persoonlijk. De ruimte is prettig en schoon en verzorgd en modern ingericht. Het maken van een afspraak kan heel eenvoudig via de website, ideaal. Ik ben super tevreden over Tattoo No More en ga er met veel vertrouwen naartoe. Ik raad Tattoo No More iedereen met aan!

Zeer deskundig, betrokken en mensgericht!

Reactie Tattoo no more:

Hoi Annemarie, reuze bedankt voor deze ontzettend mooie recensie! Superlief dat je de moeite en tijd hebt willen nemen. Groetjes Andy

Akhtar

De hele proces van intake gesprek tot het verwijderen van mijn tattoo. Heb ik goed ervaren. De hele proces wordt uitgelegd. Ik ben heel erg blij dat mijn tattoo verwijderd is.
Ik heb geen...
Ik heb geen problemen gehad tijdens het proces. Mijn huid was alleen een beetje rood. Maar dat is normaal. Na zo een behandeling. Tattoo no more is echt aan te raden. Als je tattoo wil verwijderen maak alleen een intakegesprek en dan beslis je vandaar. Ik ben echt super blij zonder die tattoo.

Deskundig, verbinding met de klant, nazorg

Dank je wel Akthar deze recensie! Fijn dat je zo tevreden bent, groetjes Andy

Rinus ten Brink

Ik vind Andy hele fijne man die ze vak zeker goed verstaat, geeft duidelijk aan wat je kan verwachten, is er iets in het proces waar je aan twijfelt stuur je foto naar hem en geeft eigenlijk direct... Ik vind Andy hele fijne man die ze vak zeker goed verstaat, geeft duidelijk aan wat je kan verwachten, is er iets in het proces waar je aan twijfelt stuur je foto naar hem en geeft eigenlijk direct antwoord en komt altijd weer goed.
Ik ben bijna klaar en ben zeer te vreden over het resultaat, kan iedereen het aanraden.

Duidelijkheid en communicatie