Yazzmin

Ik heb nu 4 sessies gehad en sta echt versteld van het resultaat tot nu toe. Mijn huid herstelt mooi en de inkt verdwijnt perfect zonder schade aan mijn huid. Mijn tattoo was heel diep gezet... Ik heb nu 4 sessies gehad en sta echt versteld van het resultaat tot nu toe. Mijn huid herstelt mooi en de inkt verdwijnt perfect zonder schade aan mijn huid. Mijn tattoo was heel diep gezet waardoor je mijn tattoo kon voelen voordat ik begon met laseren. Er is al zoveel inkt verdwenen waardoor ik nu ook voel dat er geen bobbel van de tattoo meer is.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service is en blijft top!

Pebbles

Andy is een toppertje! Altijd super netjes geholpen en helemaal op mijn gemak gesteld. Tattoo bijna zo goed als verdwenen. Thanks voor alles!

Professioneel, sociaal, oprecht en enthousiast

Reactie Tattoo no more:

Reuze bedankt Pebbels, fijn te lezen dat je zo tevreden bent!

Ivanna Heijboer

Ik ben drie keer voor een laserbehandeling geweest. Zeer kundig geholpen. Met een super resultaat. Ik voelde mij er meteen op mijn gemak. Het is heel persoonlijk en je bent zeker geen nummer bij dit... Ik ben drie keer voor een laserbehandeling geweest. Zeer kundig geholpen. Met een super resultaat. Ik voelde mij er meteen op mijn gemak. Het is heel persoonlijk en je bent zeker geen nummer bij dit bedrijf. Na elke behandeling is er nog even contact geweest of alles naar wens was. Ik kan het iedereen aanraden!

Super klantvriendelijk en professioneel bedrijf.

Reactie Tattoo no more:

Fijn om te lezen Ivana! Reuze bedankt voor je review

Aeloine

Ik ben gisteren voor het eerst langs geweest voor een consult en heb direct ook mijn 1e behandeling ingepland. Ben vriendelijk ontvangen en heb ik kennis gemaakt met Andy. Die heeft my duidelijk... Ik ben gisteren voor het eerst langs geweest voor een consult en heb direct ook mijn 1e behandeling ingepland. Ben vriendelijk ontvangen en heb ik kennis gemaakt met Andy. Die heeft my duidelijk verteld hoe hy aan het werkt gaat en hoelang zo iets ongeveer kan duren natuurlijk elke huidtype is anders. Hy vroeg me of ik kon laten zien wat er nou precies weg moest. En liet mijn volledige onderbeen zien die vol met de tattoos zijn. En zei uit eerlijkheid dat hy die risico niet kon nemen omdat hy toch het inkt wat op mn been zit niet helemaal vertrouwd.. natuurlijk was ik beetje teleurgesteld maar hij heeft me weer gerust gesteld en heeft me verteld waarom hij die risico niet wou nemen. Hij vond het ook jammer maar we zijn met zijn alle eruit gekomen om het niet te doen omdat Andy het veel erger zou vinden als we eraan zouden beginnen en halverwege niet word wat we op hebben gehoopt en dat ik op een gegevend moment nooit meer naar me benen zou kijken! Ik ging met een gerust hart de zaak uit! Ik word stiekem ook zo blij van Andy ik vind hem zo leuk als persoon duidelijk en zo vrolijk en zo begripvol en zo eerlijk!!

Erg vriendelijk, Oprecht en eerlijk, Een man die weet wat hij doet en zegt!

Reactie Tattoo no more:

Wat ontzettend lieve review heb je geschreven! Doet me echt zo goed om dit te mogen lezen....Fijn dat ik je heb mogen adviseren! Thanks groetjes Andy

J

Is very good service here and take of good care costumer after remove the tattoo, I will recommend people who want to remove tattoos come to the shop. I am very satisfied with the result. Thank you.

Prima 👍

Reactie Tattoo no more:

Dank voor je aanbeveling, doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

N

Andy is heel eerlijk, open en duidelijk over de te volgen behandeling. Ik ben net iets over de helft in mijn traject en mijn tatoeage is al zoveel lichter geworden. Mijn huid ziet er perfect uit.... Andy is heel eerlijk, open en duidelijk over de te volgen behandeling. Ik ben net iets over de helft in mijn traject en mijn tatoeage is al zoveel lichter geworden. Mijn huid ziet er perfect uit. Over een aantal maanden zal niemand meer kunnen zien dat ik een tatoeage gehad heb. Ontzettend dankbaar dat ik bij Andy terecht ben gekomen en raad hem dan ook voor de 100% aan!

Eerlijk, professioneel, vertrouwd, helder en heel gastvrij

Reactie Tattoo no more:

Dank je Natas voor je recensie, super dat je de tijd en moeite hebt willen nemen!

Rox

Het is zeer prettig om langs Andy te gaan. Hij is eerlijk en duidelijk over de behandeling. Het vertrouwen wat hij geeft aan zijn klanten wordt op prijs gesteld. Voor het weg laseren van je tattoo... Het is zeer prettig om langs Andy te gaan. Hij is eerlijk en duidelijk over de behandeling. Het vertrouwen wat hij geeft aan zijn klanten wordt op prijs gesteld. Voor het weg laseren van je tattoo zit je bij Andy goed!

Service en klantvriendelijkheid

Reactie Tattoo no more:

Super bedankt Rox voor het delen van je ervaring! Doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent

Michelle

Hele fijne ervaring. Altijd erg vriendelijk, sociaal en meedenkend.

Klantvriendelijk en service gericht

Dank voor je feedback Michelle, doet me goed....thanks Andy

Kevin Wolters

Andy stelt je vanaf het begin enorm op het gemak en is heel erg duidelijk over de behandeling. Komt enorm vertrouwd over. Als je een tattoo wilt weg laseren ben je bij Andy aan het juiste adres, ben... Andy stelt je vanaf het begin enorm op het gemak en is heel erg duidelijk over de behandeling. Komt enorm vertrouwd over. Als je een tattoo wilt weg laseren ben je bij Andy aan het juiste adres, ben nu zelf 7 behandelingen verder en het resultaat is fantastisch! Ga voor ANDY!

Heel erg duidelijk en eerlijk

Reactie Tattoo no more:

Dank je Kev voor je lovende woorden! Doet me goed dat je zo tevreden bent...

Michael

Vanaf het begin goede uitleg over de duur ban het proces en goede begeleiding voor de nabehandeling altijd een privé berichtje hoe het gaat ! In een woord super !!!

Begeleiding en communicatie

Reactie Tattoo no more:

SUPER dat ook jij zo tevreden bent Micheal....Altijd fijn om te lezen!
Thanks