Natasja Leus

Vanaf het moment dat ik Andy ontmoette, voelde ik me op mijn gemak. Hij nam de tijd om me uit te leggen hoe het laseren van de tatoeage zou werken en wat ik kon verwachten tijdens het proces. Hij... Vanaf het moment dat ik Andy ontmoette, voelde ik me op mijn gemak. Hij nam de tijd om me uit te leggen hoe het laseren van de tatoeage zou werken en wat ik kon verwachten tijdens het proces. Hij was zeer professioneel en deskundig en hij beantwoordde al mijn vragen geduldig en grondig.
Tijdens de behandeling was Andy heel voorzichtig en zorgde hij ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. Na de behandeling kreeg ik duidelijke instructies over hoe ik mijn huid moest verzorgen om te zorgen dat het genezingsproces soepel zou verlopen.
Na de eerste behandeling merkte ik al verschil in de zichtbaarheid van de tatoeage. Ik ging terug voor meerdere behandelingen en elke keer was Andy zeer consistent en zorgvuldig. Nu, na een aantal sessies, is mijn tatoeage bijna helemaal vervaagd.
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de diensten van Andy voor tattooverwijdering. Hij is professioneel, deskundig en zorgzaam, en hij leverde uitstekende resultaten. Ik zou hem zeker aanbevelen aan iedereen die overweegt om een tatoeage te laten verwijderen.

Klantvriendelijk en professioneel

Reactie Tattoo no more:

Mag ik jou op mijn beurt bedanken voor je geduld! Het heeft lang geduurd, maar de beloning is er naar....Samen blij, hoe fijn is dat!

Jeff

Mijn ervaring met tattoo no more is top. Wil je van je tattoo af moet je hierheen gaan. Andy is professioneel zegt je alles duidelijk en is heel vriendelijk.

Profesioneel, duidelijk, super vriendelijk

Reactie Tattoo no more:

Thanks Jeff, doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

Nikita

Andy heeft mij uitstekend geholpen en gaat kundig te werk. Ik heb een getinte huidskleur, waardoor ik bang was voor blijvende littekens. Andy heeft mij hierin gerust gesteld en binnenkort is ook... Andy heeft mij uitstekend geholpen en gaat kundig te werk. Ik heb een getinte huidskleur, waardoor ik bang was voor blijvende littekens. Andy heeft mij hierin gerust gesteld en binnenkort is ook mijn laatste tatoeages volledig verdwenen.
Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoeld en in goede handen bij Andy.

Warme klantvriendelijkheid, kundig en perfecte service.

Reactie Tattoo no more:

Het eindresultaat is waar het om gaat en ik wil jou ook bedanken en tevens een groot compliment geven dat je zo geduldig bent geweest!

Manon

Dankzij de gebruikte inkt was ik met slecht één (!) behandeling klaar. Dankzij een heel eerlijke beoordeling waren de verwachtingen helder. Een uiterst nette behandeling!

Enorm gastvrij en absoluut niet veroordelend. Heel fijn!

Reactie Tattoo no more:

Een behandeling komt inderdaad niet veel voor. Reuze bedankt Manon voor het delen van je ervaring.

Lorraine

Wat een fantastisch resultaat. Na 3 behandelingen en 8 maanden verder bijna niets meer zichtbaar. Dus nu voor de laatste keer geweest en het lijkt alsof er nooit een tattoo heeft gezeten. Geen... Wat een fantastisch resultaat. Na 3 behandelingen en 8 maanden verder bijna niets meer zichtbaar. Dus nu voor de laatste keer geweest en het lijkt alsof er nooit een tattoo heeft gezeten. Geen litteken of beschadiging van de huid te zien. Kortom ik ben echt meer dan tevreden.
En zeer klantvriendelijk en kundig geholpen

Klantvriendelijk, zeer kundig

Reactie Tattoo no more:

Thanks Lorraine voor je feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
We waren inderdaad snel klaar, maar hij was dan ook heel dun gezet.
Samen blij!!!

Kelly

Al een tijd bezig om mijn tattoo te laten verwijderen en net mijn laatste behandeling gehad. Heel mooi dat er een techniek bestaat om je tattoo weg te laten halen. Andy is ontzettend... Al een tijd bezig om mijn tattoo te laten verwijderen en net mijn laatste behandeling gehad. Heel mooi dat er een techniek bestaat om je tattoo weg te laten halen. Andy is ontzettend klantvriendelijk en weet wat hij doet. Hij reageert snel op de berichten, wat heel fijn is. Geen moment spijt gehad dat ik voor Tattoo No More ben gegaan! Bedankt Andy!!

Klantvriendelijk, snelle service

Reactie Tattoo no more:

Thanks Kelly, ben blij met je lovende woorden.
Doe me goed x

Demi

Ik heb een super goede ervaring met Tattoo No More en dat komt door de leuke sfeer, die daar elke keer weer is als ik daar kom om mijn tatoeage te laten laseren. Hierdoor voel ik mij ontzettend op... Ik heb een super goede ervaring met Tattoo No More en dat komt door de leuke sfeer, die daar elke keer weer is als ik daar kom om mijn tatoeage te laten laseren. Hierdoor voel ik mij ontzettend op m’n gemak en heb ik gewoon zin om mijn tatoeage weg te laten laseren. Hoorde altijd horror verhalen, over hoe pijnlijk het is om een tatoeage weg te laten laseren. Nou bij Tattoo No More heb ik echt geen pijn, bij geen ene behandeling. Absoluut een aanrader!

Super vriendelijk, geduldig en eerlijk

Bjorn van der zwan

Andy is heel erg klant gericht.
Hij heeft bij mij 1 tattoo weggehaald en met de 2de bezig. Andy neemt de tijd voor uitleg. Na de behandeling altijd even contact hoe het gaat.

Klantvriendelijk

Floor van Ooijen

Na wat speurwerk kwam ik al snel bij Tattoo No More terecht. Het idee dat je ergens komt waar de core business laseren is, gaf mij een goed gevoel om definitief de knoop door te hakken. Eerste... Na wat speurwerk kwam ik al snel bij Tattoo No More terecht. Het idee dat je ergens komt waar de core business laseren is, gaf mij een goed gevoel om definitief de knoop door te hakken. Eerste contact was al direct erg fijn, Andy legt alles goed uit en geeft ook duidelijk aan dat je er de tijd voor moet nemen en niet binnen 2 maanden bewijzen van af bent van je tattoo. Na een aantal behandelingen valt het mij allemaal mee. Pijn is te overzien en nu ik bijna klaar ben, overtreft het mijn verwachting dat ik geen littekens of iets eraan over hou. Ik zou iedereen Andy aanraden mocht je van je tattoo af willen.

Eerlijk, direct en duidelijk over wat er komen gaat.

Reactie Tattoo no more:

Reuze bedankt Floor voor het delen van jouw ervaring!
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent...doet mij echt goed.
Groetjes Andy

Astrid

Hoe ben ik bij andy terecht gekomen.
Lange tijd wilde ik van mijn tatoeage af en ging op zoek.
Hoe ben ik bij andy terecht gekomen.
Lange tijd wilde ik van mijn tatoeage af en ging op zoek.
Wat ik tegen kwam waren foto's met brandwonden, blaren en lelijke littekens dus ik had zoiets van laat maar gaan.
In 2020 zag ik Andy op t.v bij getekend voor het leven met andre hazes jr.
Ik ben op zijn website gaan kijken en heb gelijk een afspraak gemaakt.
Helaas corona kwam eraan en ben pas gestart in 2022.
Ik heb nu 6 sessies gehad.. en wat ben ik blij.
Geen brandwonden, geen blaren, geen lelijke littekens.
Wat wel.. een tatoeage die je ziet verdwijnen en een mooie huid.
Dus ik zeg doe het.. laat Andy uitleggen wat de mogelijkheden zijn. En ook jij zult blij zijn dat je de stap genomen hebt.
Ik heb nog wat sessies te gaan... maar zo blij dat ik eraan begonnen ben. Andy is eerlijk en oprecht.. stelt je altijd op je gemak en is zeer professioneel.

Professioneel,duidelijk,eerlijk en oprecht,enthousiast