Sjaan

Goed, had de trui die we zochten via internet

Snelle afhandeling.

Dure trui zat in een simpele envelop, had iets beter beschermd mogen worden. Rook naar rook aangezien de pakketbezorger rookte.

fieke

Heel erg goed

bij het niet aanwezig zijn van artikelen toch iets anders toezenden of dat naar wens is ...

Claudia van Zelm

Esther van kaathoven

Nette bediening doen ondanks drukke sale periode echt hun best om je te helpen, ook telefonisch!

Gr Esther van kaathoven

Geven je een goed gevoel zelfs als je niks koopt

Keurig op tijd geleverd. Als een cadeautje verpakt

Sterk dat het echt als een cadeautje voor toegestuurd

Van Drunen

De eerste keer liep de site vast bij het bestellen. Gelukkig toch gelukt

Bezorgkosten aanpassen aan het soort pakket. 6,95 bezorgkosten moeten betalen terwijl hij gewoon door de brievenbus is binnengekomen. Niet helemaal netjes.

Corina

Prima service en deskundig personeel, Top!

H. Spierenburg

Ik heb 2 artikelen bij u besteld. 2 vliegtuiglepeltjes. Ik kreeg er maar 1 . Het kan zijn dat er maar 1 voorradig was en dat kan natuurlijk gebeuren . Het vervelende was dat ik geen briefje bij de... Ik heb 2 artikelen bij u besteld. 2 vliegtuiglepeltjes. Ik kreeg er maar 1 . Het kan zijn dat er maar 1 voorradig was en dat kan natuurlijk gebeuren . Het vervelende was dat ik geen briefje bij de bestelling kreeg dat dit het geval was. Ik moest maar zelf raden waar het ene artikel gebleven was. Telfonisch contact gehad en degene was erg vriendlijke en gaf aan het geld terug te storten ingeval bleek dat het niet voorradig of het alsnog naar mij toe te sturen. Weer niets vernomen en ik moest er zelf weer achteraan. Het artikel bleek niet voorradig te zijn en gelukkig werd het geld teruggestort. Het ene lepeltje die ik ontvangen had en een geluid van een vliegtuigtje te maken bleek na enkele keren gebruik te hebben niet meer te werken. Weer telfonisch contact gehad en degene adviseerde mij een mail te schrijven . Gelukkig kreeg ik mijn geld terug. Ondertussen had ik weer een andere klacht namelijk de ijscolamp die ik had gekocht bleek het ook niet meer te doen . Het lichtje was maar 1 keer aan geweest . Weer gebled en weer een mail over en weer. Na mijn werk weer tijd genomen om naar postkantoor te gaan om het te posten en hoopte een bericht te krijgen of via mijn account iets terug te zien dat het artikel ontvangen was. Weer gebeld maar het was net voor sluitingstijd dus maar weer gemaild toen bleek dat het geld van de lamp terug naar mij was overgeboekt. Postief vind ik dat het geld wel was overgeboekt maar de telefoontjes en tijd die ik voor zo`n kleine bestelling moet doen is erg negatief. In het kort : Ik moest alles achter zelf achterna om goed informatie te krijgen terwijl het gewoon via mijn account vermeld kan worden of een eenvoudige mail om mij op de hoogte te stellen was voldoende geweest.

Snelle reactie na een klacht via mail en op tijd geld terug geboekt.

Goede en aanvullende info via mijn account en via en via een mail zodat een klant niet steeds zelf aachter alles moet gaan om de juiste infomartie te krijgen. Goede bereikbaarheid via uw site zou handig zijn dus wie te bellen en welk nummer precies te bellen.

Vooral in de winkel zelf zijn we goed geholpen en aan de hand daarvan heb ik nog op internet besteld

Aileen

Snelle service, duidelijke website!

Goeie sale met mooie producten!