Heel fijn geholpen en aardig personeel
Kom er graag nog een keer terug.

Duidelijke website en super snelle bezorging!👍ga zo door!

Edu Taekema

Heel goeie winkel! Goed afgeprijst en veel goedkoper dan in de echte winkels. Wij hebben wat in de winkel zelf gekocht en daar waren we blij mee daarnaa ook nog op de site!

Levertijd is super snel! De prijs goed verlaagd.
Mooie spullen en speciaal!

Noor

Slecht, onprofessioneel en langzaam met bezorgen en komen afspraken niet na

Ik bestelde op zaterdag en belde maandag op om aan te geven dat ik geen bestelbevestiging ontvangen had en om te vragen of de bestelling van €24,95 afgerond kon worden naar €25 omdat vanaf € 25 geen verzendkosten van 6,95 in rekening gebracht wordt. Ik kreeg als antwoord dat bestelling niet goed gegaan was terwijl bedrag wel afgeschreven was bij mij. Ik vroeg of dit nagegaan kon worden en kreeg een laf antwoord dat ze het de dag erna zou checken en zou proberen me iets te laten weten. De bestelling kon ze niet afronden naar € 25 omdat de verzendkosten voor het bestelde artikel zo hoog waren want het artikel was zogenaamd kwetsbaar en moest extra goed ingepakt worden. Terwijl op de site niets vermeld stond hierover. Ik heb toen maar iets bij besteld waarvan bedrag lager was dan de verzendkosten met verzoek verschil aan mij terug te storten. Ik heb gebeld en nooit meer teruggebeld. Artikelen werden vervolgens pas weer een dag later toegezonden ondanks belofte van de site dat artikelen dag na bestelling geleverd wordt. Het tegoed heb ik ondanks mijn verzoeken niet terug gestort gekregen. Waardeloze club dit. Komen afspraken niet na en onaardige eigenaresse.

Reactie Tata-sjop.nl:

Hoi Noortje, jammer dat je op alle vlakken ontevreden bent. Alle levervoorwaarden staan op onze site, ik heb je zo goed mogelijk proberen te helpen, maar dat is niet gelukt helaas. De 0,80 ct ben... Hoi Noortje, jammer dat je op alle vlakken ontevreden bent. Alle levervoorwaarden staan op onze site, ik heb je zo goed mogelijk proberen te helpen, maar dat is niet gelukt helaas. De 0,80 ct ben ik inderdaad vergeten terug te storten, dat heb ik nu alsnog gedaan. MvG Astrid

Top! De tas kreeg ik de volgende dag in huis! Ik had dit niet verwacht ivm met drukte van kerst etc, de tas was een super prijs daling van 50%! Andere winkels hadden hem nog met 30% ik ben happy

Verzending!

X

Super snelle levering. Leuk kaartje erbij.
Top!

M van Dijk

Niet zo goed.
Er zat geen kaartje meer aan en het knopje miste.
Verder was het een heel klein pakketje wat door de brievenbus kwam maar ik moest 6,50 verzendkosten betalen. Veel te veel

Snel verzonden

2 Tarieven voor verzenden rekenen. Als het door de brievenbus verzonden wordt dan geen 6,50 rekenen.
Kleding beter controleren voor verkoop

Ik kom geregeld voor mijn kinderen wat kopen. Personeel en eigenaresse zijn uitermate vriendelijk en kundig

Zeer klantvriendelijk, leuke collecties

Zeer goede ervaring, mooie kleding besteld en netjes verpakt (met persoonlijk handgeschreven kaartje) binnen 24uur geleverd.

duidelijke site en goede acties

ga alsjeblieft door zoals je nu doet, supergoed en zeer fijne webwinkel