Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Goed, klantenservice kan soms iets smoother. Ik vind het jammer dat de Post NL sticker op de box geplakt is, waardoor de box altijd iets beschadigd als je de sticker eraf haalt. Jammer, want het is... Goed, klantenservice kan soms iets smoother. Ik vind het jammer dat de Post NL sticker op de box geplakt is, waardoor de box altijd iets beschadigd als je de sticker eraf haalt. Jammer, want het is zo’n mooie box!

Tim W

Na de bestelling kreeg ik de box de volgende dag al binnen. Hier was ik zeer over te spreken. Ik heb nu 4 van de 6 wijnen geproefd en die zijn mij allemaal zeer goed bevallen!! Vanwege het blijvende... Na de bestelling kreeg ik de box de volgende dag al binnen. Hier was ik zeer over te spreken. Ik heb nu 4 van de 6 wijnen geproefd en die zijn mij allemaal zeer goed bevallen!! Vanwege het blijvende goede weer zie ik moeilijk een moment mijn laatste 2 rode flessen open te maken maar dat komt zeker nog wel! al met al fantastische service.

Ashlee

Fantastic! I love the concept and I could t be happier having a surprise selection of wines delivered to my flat every month. Each bottle has been like a little gift! I love unwrapping each one.

Pieter Boven

Erg goed. Ik was al tijdje van plan te proberen, nu gedaan en selectie is mooi- super mooie uitstraling en gewoon leuk om wat verschillende wijnen te krijgen per mnd.

Vincent Rump

Heel tevreden, ik kan alleen bij de proefbox niet aangeven welke flessen wel en niet bevallen

W.

Nog maar 1 box gekregen, maar nu al enthousiast!
Nadat ik had aangegeven dat ik 2 verkeerde info cards had gekregen, kreeg ik per post alsnog de 2 ontbrekende cards.

Helaas kwam het wijnpakket beschadigd aan: een wijn met draaidop zat al een beetje los waardoor de hele box nat was en stonk. Ik ging terug naar Grapedistrict winkel met de fles, waar de verkoper... Helaas kwam het wijnpakket beschadigd aan: een wijn met draaidop zat al een beetje los waardoor de hele box nat was en stonk. Ik ging terug naar Grapedistrict winkel met de fles, waar de verkoper mij vertelde dat dit vaker gebeurde met draaidoppen. Lijkt mij niet heel handig draaidoppen te doen in wijnpakketten dan! Ik kreeg gelukkig wel een nieuwe fles. Wijn was verder lekker, niet heel bijzonder.

Reactie Taste Club:

Hi! Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het alsnog is opgelost en je hebt kunnen genieten van de wijn. We hebben dit nog niet eerder meegemaakt met de draaidoppen maar gaan hiermee aan de... Hi! Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het alsnog is opgelost en je hebt kunnen genieten van de wijn. We hebben dit nog niet eerder meegemaakt met de draaidoppen maar gaan hiermee aan de slag!

Tot nu toe tevreden.

Prima, goed verzorgd.