Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

A. Borgmeyer

Het idee is erg leuk. Tot zover tevreden over de ontvangen wijnen. Enig punt van kritiek: mijn vriendin had ook een doos besteld na het invullen van de smaaktest. Zij kreeg precies dezelfde wijnen... Het idee is erg leuk. Tot zover tevreden over de ontvangen wijnen. Enig punt van kritiek: mijn vriendin had ook een doos besteld na het invullen van de smaaktest. Zij kreeg precies dezelfde wijnen met een ander smaakprofiel. Dit is wel vreemd, aangezien jullie beweren dat alles per klant wordt uitgezocht. Als dit niet zo is, zal ik deze tekst dan ook weglaten op jullie site want dit geeft een verkeerd beeld van het concept. Verder zijn de wijnen in prijs kwaliteit verhouding erg goed, dus dat is mooi!

Jasmijn

Snelle levering! Daarnaast had ik een vraagje over mijn bestelling en werd hierbij enorm snel geholpen. De wijnen heb ik nog niet geproefd, maar we zijn erg benieuwd.

Anneloes

Elke keer voelt het alsof je jarig bent en een cadeautje mag uitpakken met daarna als verrassing de smaak van de wijn.

Leuk om zo elke keer weer verschillende wijnen te krijgen, die je in de winkel ook niet zo snel mee zou nemen.

Really happy with my first box even though one of the wines is a different one than I see online. Enjoyed the first two. Let t!

Really liked the first box, even though one of the wines is different from the one showing on Internet. Really enjoyed the first two though!

Zeer attente club.

Karin

Heel leuk concept en goed uitgevoerd

Goed, klantenservice kan soms iets smoother. Ik vind het jammer dat de Post NL sticker op de box geplakt is, waardoor de box altijd iets beschadigd als je de sticker eraf haalt. Jammer, want het is... Goed, klantenservice kan soms iets smoother. Ik vind het jammer dat de Post NL sticker op de box geplakt is, waardoor de box altijd iets beschadigd als je de sticker eraf haalt. Jammer, want het is zo’n mooie box!