Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Hans van den Bersselaar

Perfecte service. Ik werd zeer correct behandeld. Als coulance een gratis flesje cadeau. Gratis nagestuurd! Nog nooit meegemaakt en geloof mij als ik zeg dat ik heel veel grote wijnen hwb besteld... Perfecte service. Ik werd zeer correct behandeld. Als coulance een gratis flesje cadeau. Gratis nagestuurd! Nog nooit meegemaakt en geloof mij als ik zeg dat ik heel veel grote wijnen hwb besteld met vrienden en geproefd. Niets anders dan lof. Chapeau!

Feedback van klantenservice blijft uit, dus eigenlijk valt service niet te beoordelen.

Reactie Taste Club:

Hallo Oskar, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Op 16 juli 2018 heb je een e-mail van ons ontvangen met hierin het antwoord op je vraag. Hopelijk heb je genoten van de... Hallo Oskar, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Op 16 juli 2018 heb je een e-mail van ons ontvangen met hierin het antwoord op je vraag. Hopelijk heb je genoten van de ontvangen wijnen. Cheers!

Evgeny Bugakov

Overtref verwachtingen

Ziet er gaaf uit, wijnen zijn goed. Leuk om telkens wat anders te proeven, met de beschrijvingen van wijnen erbij leer je ook nog iets over de wijnen!

Reactie Taste Club:

Goed om te horen dat onze Taste Club boxen zo goed bevallen! Cheers!

Mijn ervaring is erg goed. De wijn wordt netjes en goed verzonden en ik vind het erg leuk om de wijn te proeven. De wijnen zijn van goede kwaliteit.

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed, fijn om te horen. Cheers!

J.Visser

Vind de kwaliteit van de wijn matig.

Goed maar ik heb geen bevestiging van de bestelling gekregen dus ik wist niet LF het goed was gegaan.

Reactie Taste Club:

Fijn om te horen! Normaal gesproken ontvang je een bevestiging via PostNL, wellicht is deze in je spambox terecht gekomen? Veel proefplezier!

Nicholas

Als cadeau voor mijn vriendin na haar zwangerschap had ik jaar een wijnland beloofd. Aangezien de kleine telg 2 weken te vroeg geboren is, had ik de wijnland nog niet. Tasteclub bleek een uitstekend... Als cadeau voor mijn vriendin na haar zwangerschap had ik jaar een wijnland beloofd. Aangezien de kleine telg 2 weken te vroeg geboren is, had ik de wijnland nog niet. Tasteclub bleek een uitstekend en origineel alternatief! En daarbij een cadeau van langere duur mét een verrassingselement! Ik ben erg tevreden en mijn vriendin ook! Enige punt van feedback is dat we 6 verschillende witte wijnen nóg leuker zouden vinden, en ik zou graag m’n smaakprofiel terug willen kunnen zien. We hopen dat de wijnen naar de toekomst daadwerkelijk specifieker worden voor ‘ons’ profiel. Dank iig voor dit initiatief, overall vinden we het enorm leuk eens andere wijnen in huis te hebben, elke keer weer een verrassing!

Reactie Taste Club:

Hallo Nicholas (& vriendin), wat goed om te horen dat de wijnen zo goed in de smaak vallen! Je kunt in jouw online profiel je box aanpassen naar alleen witte wijn. Ik zie dat dit inmiddels... Hallo Nicholas (& vriendin), wat goed om te horen dat de wijnen zo goed in de smaak vallen! Je kunt in jouw online profiel je box aanpassen naar alleen witte wijn. Ik zie dat dit inmiddels gelukt is, veel proefplezier!

Ida

Er wordt een prachtige doos bezorgd (mijn moeder wilde de doos hebben toen ze 'm zag, haha!) met heerlijke wijnen erin. De omschrijving van de wijnen is uitgebreid, leuk om te lezen waar de wijn... Er wordt een prachtige doos bezorgd (mijn moeder wilde de doos hebben toen ze 'm zag, haha!) met heerlijke wijnen erin. De omschrijving van de wijnen is uitgebreid, leuk om te lezen waar de wijn vandaan komt en over het wijnhuis. Ook fijn om combinaties met eten te weten!

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed, Ida! Veel proefplezier!

De bijbehorende kaarten geven een extra dimensie aan het ontdekken en proeven van de wijnen.

Reactie Taste Club:

Super, dat is precies onze intentie!