Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Sander

In potentie heel leuk concept; lekkere wijnen met leuke achtergrondinformatie toegespitst op je eigen smaakprofiel. Eerste ervaringen qua service zijn helaas minder; zeer responsieve klantenservice... In potentie heel leuk concept; lekkere wijnen met leuke achtergrondinformatie toegespitst op je eigen smaakprofiel. Eerste ervaringen qua service zijn helaas minder; zeer responsieve klantenservice bij het afsluiten van een abonnement maar zodra er iets mis gaat als je al klant bent dan is het rommelig en de bereikbaarheid minder.

Zeer positief. Een box met naast wit/rood ook rose wijnen zou in de zomer ook leuk zijn

Leuke nieuwe wijnen, van de boer!

Reactie Taste Club:

Goed om te horen, geniet van de wijnen!

Clairedhg

Iedere keer is het een cadeautje als ik de maandelijkse doos met wijnen krijg. Prachtig verpakt, en erg leuk dat er van de wijnen een kaart bij zit met een verhaal over het wijnhuis, en tips over... Iedere keer is het een cadeautje als ik de maandelijkse doos met wijnen krijg. Prachtig verpakt, en erg leuk dat er van de wijnen een kaart bij zit met een verhaal over het wijnhuis, en tips over wat lekker is om te eten bij de wijn. En dan natuurlijk de Wijnen: tot nu toe ben ik steeds blij verrast over de kwaliteit maar ook hoe speciaal ze zijn, echt spannende en boeiende wijnen die de Taste Club bij elkaar verzamelt. Ben er erg blij mee. Hulde aan de Taste Club!

Dennis Roeloffzen

Ik vond het concept echt fantastisch. Ik heb weinig ervaring met het drinken van wijn, maar vind het reuze interessant. Op deze manier kan ik genieten en iets van/over de wijn leren. Heb jullie al... Ik vond het concept echt fantastisch. Ik heb weinig ervaring met het drinken van wijn, maar vind het reuze interessant. Op deze manier kan ik genieten en iets van/over de wijn leren. Heb jullie al een paar keer aanbevolen.

Adrienne

Wij hebben nog maar 1 box ontvangen, dus wij hebben nog maar korte ervaring met Taste Club. Maar het concept spreekt ons erg aan en de service is tot nu heel goed.

Wanneer de box is...

Wanneer de box is gearriveerd voelt het als een cadeautje en de kaarten die erbij zitten met uitleg over de wijnen zijn ook ontzettend leuk en handig.

Inge

Ontzettend knap hoe aan de hand van een kleine smaaktest precies de juiste wijnen worden geselecteerd, aangenaam verrast.

Mel

Zeer verzorgd allemaal, echter de logistieke processen lijken nog niet op orde.
Zeer verzorgd allemaal, echter de logistieke processen lijken nog niet op orde.
Wat bij ons gebeurde: verkeerde wijn in de box (witte in een rode box)-> gemeld en de 'juiste' werd verstuurd, helaas weer de verkeerde (een andere rode) -> gemeld en de juiste werd verstuurd, helaas is men vergeten de bovenkant dicht te plakken waardoor het pickup point nu flink wat op te ruimen heeft.. wellicht ooit weer lid worden als men de logistiek ook net zo professioneel oppakt als de rest.

Ben nog maar kort lid en kan zodoende nog geen objectief oordeel geven.