Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Vincent Rump

Heel tevreden, ik kan alleen bij de proefbox niet aangeven welke flessen wel en niet bevallen

W.

Nog maar 1 box gekregen, maar nu al enthousiast!
Nadat ik had aangegeven dat ik 2 verkeerde info cards had gekregen, kreeg ik per post alsnog de 2 ontbrekende cards.

Helaas kwam het wijnpakket beschadigd aan: een wijn met draaidop zat al een beetje los waardoor de hele box nat was en stonk. Ik ging terug naar Grapedistrict winkel met de fles, waar de verkoper... Helaas kwam het wijnpakket beschadigd aan: een wijn met draaidop zat al een beetje los waardoor de hele box nat was en stonk. Ik ging terug naar Grapedistrict winkel met de fles, waar de verkoper mij vertelde dat dit vaker gebeurde met draaidoppen. Lijkt mij niet heel handig draaidoppen te doen in wijnpakketten dan! Ik kreeg gelukkig wel een nieuwe fles. Wijn was verder lekker, niet heel bijzonder.

Reactie Taste Club:

Hi! Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het alsnog is opgelost en je hebt kunnen genieten van de wijn. We hebben dit nog niet eerder meegemaakt met de draaidoppen maar gaan hiermee aan de... Hi! Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het alsnog is opgelost en je hebt kunnen genieten van de wijn. We hebben dit nog niet eerder meegemaakt met de draaidoppen maar gaan hiermee aan de slag!

Tot nu toe tevreden.

Prima, goed verzorgd.

Klantvriendelijk

Anna

Na 1x proeven is dat moeilijk te beoordelen...

Wouter

Zeer snel, mooie verpakking en lekkere wijnen..!! Top..!!

Justin Henar

Netjes en mooi met heerlijke wijntjes

Myrthe

Tot nu toe 1 box besteld. Waren wat problemen met de verzending (had het laten bezorgen bij een ophaalpunt en kwam het daar een week na bezorging ophalen. Pakket was blijkbaar nooit aangekomen.) en... Tot nu toe 1 box besteld. Waren wat problemen met de verzending (had het laten bezorgen bij een ophaalpunt en kwam het daar een week na bezorging ophalen. Pakket was blijkbaar nooit aangekomen.) en ik zou hierover teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd - wel even later een bevestiging vanuit PostNL dat er een pakketje was aangemeld en een dag later was de box er alsnog.
Had graag eerder feedback gekregen van Taste Club dat er iets mis was gegaan met verzenden, ipv een week later alsnog met lege handen staan en er zelf achteraan gaan wat er dan precies was misgegaan. Mailtjes vanuit taste club leken namelijk alsof er niks aan de hand was (‘hoe bevalt je box’ bv). Verder wel snel geregeld dat de nieuwe box eraan kwam.