Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Ida

Er wordt een prachtige doos bezorgd (mijn moeder wilde de doos hebben toen ze 'm zag, haha!) met heerlijke wijnen erin. De omschrijving van de wijnen is uitgebreid, leuk om te lezen waar de wijn... Er wordt een prachtige doos bezorgd (mijn moeder wilde de doos hebben toen ze 'm zag, haha!) met heerlijke wijnen erin. De omschrijving van de wijnen is uitgebreid, leuk om te lezen waar de wijn vandaan komt en over het wijnhuis. Ook fijn om combinaties met eten te weten!

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed, Ida! Veel proefplezier!

De bijbehorende kaarten geven een extra dimensie aan het ontdekken en proeven van de wijnen.

Reactie Taste Club:

Super, dat is precies onze intentie!

Vooralsnog prima! Constantheid van service moet zich nu nog bewijzen

Reactie Taste Club:

Goed om te horen.. veel proefplezier!

Monique

Fijn, cheers!

Melissa van Gestel

Super ervaring! Mooie box, goede levering en leuke wijnen met een verhaal erbij! Zou wel een App willen om nog makkelijker mijn abonnement te beheren en een push of sms service rondom de... Super ervaring! Mooie box, goede levering en leuke wijnen met een verhaal erbij! Zou wel een App willen om nog makkelijker mijn abonnement te beheren en een push of sms service rondom de leveringstijden. Maar dat is allemaal extra en komt vast snel! Zeker proberen waard.

Reactie Taste Club:

Hoi Melissa, dat zijn zeker goede ideeën! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Cheers!

Laura

Goede service, heerlijke wijn!

Veel proefplezier!

Super leuk concept, én goed uitgevoerd

A. Borgmeyer

Het idee is erg leuk. Tot zover tevreden over de ontvangen wijnen. Enig punt van kritiek: mijn vriendin had ook een doos besteld na het invullen van de smaaktest. Zij kreeg precies dezelfde wijnen... Het idee is erg leuk. Tot zover tevreden over de ontvangen wijnen. Enig punt van kritiek: mijn vriendin had ook een doos besteld na het invullen van de smaaktest. Zij kreeg precies dezelfde wijnen met een ander smaakprofiel. Dit is wel vreemd, aangezien jullie beweren dat alles per klant wordt uitgezocht. Als dit niet zo is, zal ik deze tekst dan ook weglaten op jullie site want dit geeft een verkeerd beeld van het concept. Verder zijn de wijnen in prijs kwaliteit verhouding erg goed, dus dat is mooi!

Jasmijn

Snelle levering! Daarnaast had ik een vraagje over mijn bestelling en werd hierbij enorm snel geholpen. De wijnen heb ik nog niet geproefd, maar we zijn erg benieuwd.

Anneloes

Elke keer voelt het alsof je jarig bent en een cadeautje mag uitpakken met daarna als verrassing de smaak van de wijn.