Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Neeltje van Meerem

De smaaktest doet zn werk goed, de wijnen zijn heerlijk, verpakking is een feestje. Heerlijk maandelijks kadootje voor mezelf!
Heb even moeten bellen omdat ik Mn smaakprofiel had verruineerd....
Heb even moeten bellen omdat ik Mn smaakprofiel had verruineerd. Ook dat werd netjes en vlot opgelost. Tot nu toe ben ik erg tevreden......

Prima, een herinnering per mail in de week vooraf aan de bezorging zou fijn zijn.

Stephan

Ik ben er niet over uit. Ik heb een box besteld met 3 x wit en 3 x rood. Wit was goed en ga ik meer van bestellen. Maar rood was echt waardeloos. Geen van de 3 een goede wijn. Een beetje aldi... Ik ben er niet over uit. Ik heb een box besteld met 3 x wit en 3 x rood. Wit was goed en ga ik meer van bestellen. Maar rood was echt waardeloos. Geen van de 3 een goede wijn. Een beetje aldi kwaliteit. 50 euro voor een box slaat voor deze 6 wijnen nergens op.

Reactie Taste Club:

Hi Stephan,
Hi Stephan,
Wat jammer om te horen dat de rode wijnen niet naar wens waren. De rode wijnen die jij in je box hebt ontvangen zijn bij bijna al onze members erg goed ontvangen. Zou jij mij kunnen mailen op: casper@tasteclub.nl wat je zo tegenviel aan deze wijnen? Wij gaan hiermee aan de slag en kunnen wellicht aan de hand van die feedback je smaakprofiel optimaliseren waardoor jouw volgende boxen beter zullen aansluiten bij je profiel.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Groetjes,
Casper

Ik heb pas 1 ‘maandbox’ ontvangen en een nabestelling van één van de wijnen gedaan.
Ben erg benieuwd of de volgende boxen weer zo verrassend zijn!

Patrick

Erg leuk om je smaak vast te stellen en daarna verrast worden met lekkere wijnen 😋👍🏻

Maike

Tot nu toe goed! Leuk, zo’n verrassingsbox. En de wijnen zijn heerlijk.

Laurens

Top! Mooie wijnen is het pakket. Het is echt een cadeautje om te krijgen.

Ilja

Echt heel leuk om in aanraking te komen met wijnen die ik op het eerste gezicht niet direct zou kopen. Bijzonder mooi en luxe verpakt, ook de informatie bij de wijnen is erg fijn om door te nemen.... Echt heel leuk om in aanraking te komen met wijnen die ik op het eerste gezicht niet direct zou kopen. Bijzonder mooi en luxe verpakt, ook de informatie bij de wijnen is erg fijn om door te nemen. Voorlopig laat ik me blij verrassen met dit pakket, de rode wijn mag wat mij betreft wat meer body hebben, maar een van de witte wijnen had een smaakprofiel wat ik nog niet kende en erg aangenaam vond. Door met de ontdekkingsreis!

Loes

Iedere keer weer een verrassing wat in de doos zit, een van de leukste dingen blijft het gokken naar de prijs van de fles. Maar daardoor kan men ook oprecht de wijn proeven, zonder vooroordelen mbt... Iedere keer weer een verrassing wat in de doos zit, een van de leukste dingen blijft het gokken naar de prijs van de fles. Maar daardoor kan men ook oprecht de wijn proeven, zonder vooroordelen mbt de prijs van de wijn. Wel zoeken we de prijs altijd even op om een goed oordeel mbt prijs/kwaliteit te kunnen geven over de wijn. De bijgevoegde recepten zijn ook een erg leuke toevoeging.