Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Het Erve De Hoff

Ben onder de indruk!

Leuk concept en goede wijnen

Mdh

Ik vind dat jullie de klant een mooie ervaring bezorgen. Ik was echt blij verrast toen ik het pakket ontving (voelde mij een beetje jarig ;). De koppeling met jullie website is heel goed. Als klant...

Nicky

Leuk concept, maar de leveringstijden matchten niet echt met mijn schema. Flexibeler kunnen inplannen zou fijn zijn!

Jolanda Galenkamp

Goed. Ben altijd erg blij met de pakketten die ik krijg maar ik word niet altijd goed geïnformeerd via jullie/postnl wanneer die pakketten worden geleverd. Nu had ik toevallig de laatste 2 keer...

Super goede wijnen, met een top prijs/kwaliteit verhouding! Voor beginners over wijnleer perfect om je smaken te leren kennen

Kan niet wachten op mijn volgende box

Reactie Taste Club:

Hi, wat fijn om te horen dat je box zo goed in de smaak is gevallen!
We wensen je alvast veel proefplezier met je volgende box!

Stephanie

Ik heb mij net 1 maand geleden aangemeld, maar ik vind het fantastisch en vertel tegen iedereen wat het is en hoe ze zich kunnen aanmelden.

Reactie Taste Club:

Van dit soort reviews worden wij bij Taste Club erg vrolijk, Stephanie! Bedankt!

Tom

Top, altijd goeie flessen wijn en je hoeft er alleen maar voor te betalen, de rest gaat vanzelf :)

Reactie Taste Club:

Goed om te horen, Tom! Veel plezier met je volgende box!

Pia Balvers

Eerste box gekregen
Vond de wijnen goed, maar niet geheel mijn smaak

Hoop op vlgde keer beter...

Hoi Pia,

Heb je jouw wijnen al ge-reviewed in jouw online profiel?
Daar kijken we iedere maand naar om zo telkens de lekkerste wijnen in jouw box te stoppen!

Reinier

Goed, ik zou zelf nooit deze wijnen hebben uitgekozen. Hierdoor proef je wijnen die je anders nooit zou drinken! Natuurlijk zitten er wijnen tussen minder zijn maar dat ie juist het leuke, zo kan je...

Hi Reinier,

Leuk om te horen dat jij net zo in bent voor een wijnavontuur als wij!
Heb je jouw wijnen al ge-reviewed? Op basis hiervan stellen wij iedere maand jouw box opnieuw samen, dus wanneer je wijnen iets minder vindt, gaan wij op zoek naar iets anders.

Mayke van Taste Club.