Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Ceyda sipahi

Zeer goed! Tot nu toe hele lekkere wijnen mogen ontdekken via de boxen.

Hi Ceyda,
Bedankt voor deze mooie score en leuke review!

Selma van Looijen

Wij hebben nu 3x de box ontvangen. Het past echt bij onze smaak heel tevreden over

HI Helma,
Wat leuk om te lezen dat je recent een abonnement bij ons hebt afgesloten en zo enthousiast bent. Bedankt voor het achterlaten van deze review!
Sanne...
HI Helma,

Jilke

Altijd een cadeau om de box uit te pakken en de wijnen te proeven. Niet altijd onze smaak maar goede wijnen

Hi Jilke,
Hi Jilke,
Bedankt voor je leuke en zeker ook nuttige review! Wij blijven ons altijd zo goed als mogelijk verder ontwikkelen en feedback is hierbij altijd welkom! Hopelijk mogen wij je volgende cadeau snel weer komen leveren ;-)

Lars boersma

Goed veel verschillende nieuwe wijnen

Hoi Lars,
Bedankt voor je schrijven van deze review met de prachtige score van maar liefst 10 sterren!

Niek S

Professioneel bedrijf wat klant gericht werkt

Hi Niek,
Wat leuk dat jij de moeite hebt willen nemen om deze review voor ons achter te laten! heel erg bedankt en hopelijk mogen wij je blijven verrassen met onze boxen!
Met vriendelijke...
Hi Niek,

Jorian Everaard

Mijn boxen komen op verschillende dagen binnen je weet nooit wanneer.
Verder heerlijke boxen mogen ontvangen erg tevreden!
Diversiteit van de boxen heerlijk!!!

Hi Jorian,
Hi Jorian,
Wij zijn voortdurend bezig met het verder ontwikkelen van Taste Club, dus jouw feedback is zeer behulpzaam! Bedankt voor het schrijven van deze review en hopelijk mogen wij je snel weer verrassen met een heerlijke box!

vermeulen

Inhoudelijk goed op de hoogte

Hi P. Vermeulen,
Wat een ontzettend leuke review om te lezen! Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen!

Klaas van Wieren

Heerlijke kwaliteits wijnen,toch steeds weer verrassend, uitstekende service en goede uitleg met leuke recepten

Hoi Klaas,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt en hopelijk mogen wij je nog lang blijven verassen met onze heerlijke wijnen ;)
Sanne - team Taste Club

Laurens Withagen

Iedere maand weer een feestje om te krijgen

Hey Laurens,
Bedankt voor je leuke mooie beoordeling! Wist je dat je precies een jaar geleden je eerste box hebt ontvangen? Fijn om te zien dat je ook nu iedere maand zo blij wordt van de box....
Hey Laurens,
Tessa - Team TasteClub

Boy Pitters

Fijn concept en een goede communicatie om op terug te vallen voor vragen etc.

Hoi Boy,
Hoi Boy,
Bedankt voor deze mooie score en zeer bruikbare feedback! Wat leuk om te lezen dat jij zelfs een stukje klantenservice in je review meeneemt, daar word ik persoonlijk dan weer extra blij van ;) Veel proefplezier met je aankomende boxen!