Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Els

Tot nu toe erg goed.ben net lid

Hallo Els,
Dankjewel voor je prachtige beoordeling! Welkom bij Taste Club. :)

Wnzhelika

Perfect!

Hoi wijnliefhebber,
Dankjewel voor je superbeoordeling!

Berend van Geffen

Redelijk, het iet er prachtig uit maar de wijnen vallen wat tegen.

Hallo Berend,
Hallo Berend,
Dankjewel voor je beoordeling en feedback. Goed om te weten dat je iets andere verwachtingen had bij je smaakprofiel. Ik zie dat je binnenkort een nieuwe Taste Club box krijgt. Graag neem ik voor die tijd contact met je op om te kijken naar je voorkeuren!
Groeten,

Scott Brinkmeyer

It’s been really pleasant. The wine has been delicious and the super minor issue I had with my account was resolved so quickly.

Hi Scott,
Thank you for your great review. We're very happy to hear that you're pleased with our service!
Cheers,
Taste Club Customer Service

Suzanne

Goede service, contact met klantenservice gehaald en vlotte en adequate mail terug.

Hoi Suzanne,
Dankjewel voor je beoordeling! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen.

Roy Nieuwenhuis

Echt geweldig! Een super leuk concept en lekkere wijnen!

Hee Roy,
Dankjewel voor je geweldige beoordeling!

Eva Vollering

Heel goed

Hoi Eva,
Dankjewel voor je superbeoordeling! Hopelijk geniet je van de fles prosecco die in deze box zit.

Mark

Altijd weer een heerlijke verrassing

Hoi Mark,
Dankjewel voor je review en feedback! Fijn om te horen dat je van onze wijnen geniet.
Hoi Mark,
Aan de website wordt momenteel hard gewerkt. Laat gerust weten waar jij nog verbeterpunten ziet. Je kan me mailen op members@tasteclub.nl. We waarderen jouw mening!

Paola

Heerlijk om elke maand drie hele goede wijnen binnen te krijgen waarbij een boekje zit met herkomst van de wijn en het verhaal van de wijnboer! In het najaar/winter drink ik liever rode wijn en in... Heerlijk om elke maand drie hele goede wijnen binnen te krijgen waarbij een boekje zit met herkomst van de wijn en het verhaal van de wijnboer! In het najaar/winter drink ik liever rode wijn en in de lente/zomer graag rose en witte wijn. Dit is elke maand aan te passen in je account of je drie witte wijn, drie rode wijn of een mix wilt ontvangen! Echt Top! Ik kijk er elke maand weer naar uit!

Hee Paola,
Wat een prachtige beoordeling geef je ons! We zijn erg blij om te horen dat je zo van de Taste Club boxen geniet.

Rob Kouwenhoven

Zeer goed

Hoi Rob,
Dankjewel voor je superbeoordeling!