klaas de valk

Aankoop Byzoo Rhino

Tim Hildebrand

Uitstekende service

Natasja Kempen

Wat een geweldige service en een enthousiast team! Omdat het bij een ander bedrijf mis liep met de bezorging van een slowjuicer en we met spoed een slowjuicer nodig hadden (we deden mee aan een Tony... Wat een geweldige service en een enthousiast team! Omdat het bij een ander bedrijf mis liep met de bezorging van een slowjuicer en we met spoed een slowjuicer nodig hadden (we deden mee aan een Tony Robbins event) hebben wij contact opgenomen met Tarwegraskoning. Ze konden vanwege de situatie nog dezelfde dag leveren! De telefonische klantenservice was echt geweldig, vlot en zeer behulpzaam. De ‘grote baas’ kwam vervolgens zelf de slowjuicer afleveren, in elkaar zetten en demonstreren. Erg gezellig en leerzaam, hij had nog wat handige juice tips voor ons. Tarwegraskoning heeft ervoor gezorgd dat we zonder stress en met veel plezier konden wij beginnen aan ons online event en detox. Dank jullie wel team Tarwegraskoning!

Pascal Peeters

Alles netjes op tijd geleverd

Arvid Kuipers

Wat een tof bedrijf is dit! Wij zijn enorm blij met onze slowjuicer die we na uitvoerig en prettig deskundig overleg met Tarwegraskoning hebben aangeschaft.

Dit is onze eerste slowjuicer,...

Dit is onze eerste slowjuicer, dus we wisten nog niet precies hoe en wat we nodig hadden en we wilden dan ook gelijk in één keer een goeie die past bij wat wij ermee willen juicen en ervan verwachten.

Reinier (van Tarwegraskoning) heeft veel met ons meegedacht, ruim de tijd voor ons genomen en ons enorm goed geholpen. Dank jullie wel!

groetjes, Arvid en Joyce

Patrycja Ostrowska