Hein

Klant vriendelijk

Lana Moltchanova

Niet betrowbaar

Reactie Tarwegraskoning:

Inmiddels hebben we contact gehad, we hadden inderdaad een fout gemaakt! Pech want onze systemen hebben ons teleurgesteld. Gelukkig hebben we uitgebreid uitgezocht wat er mis is gegaan en u na... Inmiddels hebben we contact gehad, we hadden inderdaad een fout gemaakt! Pech want onze systemen hebben ons teleurgesteld. Gelukkig hebben we uitgebreid uitgezocht wat er mis is gegaan en u na contact weer blij mogen maken. Mocht er nog iets zijn, neem gerust weer contact op. :) Veel plezier met juicen!

Roos van den Berg

Anke De Dauw

Deze keer was het een snelle levering ten opzichte van vorige keer. Dan is de bestellingen 4 weken onderweg geweest. nu was het er snel maar werd het tarwe gras in een gewone kartonnen doos geleverd... Deze keer was het een snelle levering ten opzichte van vorige keer. Dan is de bestellingen 4 weken onderweg geweest. nu was het er snel maar werd het tarwe gras in een gewone kartonnen doos geleverd ipv een speciale doos voorzien voor ingevroren producten. Mijn tarwecups waren al aan het smelten. Jammer want het kost allemaal veel geld.

Reactie Tarwegraskoning:

Hoi Anke, balen om te horen dat de bevroren tarwegrascups niet naar wens geleverd zijn! Dat hoort niet zo te gebeuren. We hebben afgelopen week via telefoon en mail contact met u gezocht om een... Hoi Anke, balen om te horen dat de bevroren tarwegrascups niet naar wens geleverd zijn! Dat hoort niet zo te gebeuren. We hebben afgelopen week via telefoon en mail contact met u gezocht om een nieuwe levering in te plannen voor de gesmolten cups, maar helaas krijgen we met geen mogelijkheid contact. Als u nog even wat laat horen dan lossen we het op! Fijne dag, Niels

corina Aantjes

Prima tevreden

Nicole

Heel erg goed.

Niels

Fantastische service en snelle levering!

Maureen van Aken

TOP!