Wouter

Product gekocht (TGK-INV06101) 01012022 nog steeds niet ontvangen. 7 keer gebeld 3 keer gemaild. Geen reactie!! Ik krijg niemand te pakken.

C het Lam

Ik snap niet dat dit bedrijf zo hoog aangeschreven staat. Ik krijg met geen mogelijkheid contact, er word niet gereageerd op e-mails en voicemail.
Heb een bestelling gedaan maar wil de status...
Heb een bestelling gedaan maar wil de status weten, ondertussen ben ik zelfs zo ver dat ik gewoon wil annuleren maar ja dat lukt niet als er niet eens contact word opgenomen.
Vind het dus echt schandalig slechte service. Het is dat ik een halve ster moet geven om überhaupt een recensie te plaatsen maar vind ik dus niet waard.

Sjaira van Langeveld

Cindy Moorkens

Gewoon top

Charline Hoet

Heel tevreden. Zeer vlotte service en snel antwoord bij vragen.

eduardo rijnschot

Wouter Wammes

Telefonisch een goed advies gegeven over welke slowjuicer voor mij mogelijk het beste was, uiteindelijk ook de beste deal vergeleken met andere winkels.

Adema

Denken met je mee en geven goed advies. Geweldige service!

B.M. Broek

Hurom aan uit knop stuk. Bij 2 firma’s konden ze het niet repareren.
We zijn heel blij met de Tarwegraskoning. Die heeft ons heel snel geholpen. Daarom bevelen wij ze aan. Ton&Bep