Lida

Zeer goed

Personeel goed op elkaar samen werken. Keurige oplevering. Zelfs nog 2 trappen gezogen top.

Jos

We hadden van te voren geen bepaalde verwachtingen en kunnen zeggen dat we erg tevreden zijn. Netjes gelegd.

Tapijt is netjes gelegd. Van te voren via mail en Whatsapp contact gehad. Steeds goed en duidelijk antwoord gehad. Je krijgt niet direct antwoord maar zeker snel binnen paar dagen.
Wij zijn in...
Wij zijn in alles erg tevreden.

Eva

Heel vriendelijk, professioneel, betrouwbaar en goed werk gedaan

Goede prijs en grote keuze van tapijt

Bedrijf werd aangeraden door vrienden die hun trappen daar ook hadden laten stofferen. Gebeld, goed advies gekregen. Alle afspraken zijn na gekomen.

Goed advies gekregen! Alle afspraken zijn nagekomen. Netjes werk geleverd. Klantvriendelijk!

Patrick Storms

Alles verliep perfect! Vanaf de aanvraag van de staaltjes, tot de plaatsing van tapijt op onze wenteltrap en overloop. Zeer goede communicatie met de mensen in Rotterdam, zeer behulpzaam en... Alles verliep perfect! Vanaf de aanvraag van de staaltjes, tot de plaatsing van tapijt op onze wenteltrap en overloop. Zeer goede communicatie met de mensen in Rotterdam, zeer behulpzaam en vriendelijk. De bekleders gingen zeer professioneel en netjes te werk, ook weeral zeer goede communicatie en heel vriendelijk. Heeft u tapijt nodig, één adres!

vriendelijke en doeltreffende communicatie, professionaliteit

Zeer netjes geholpen! Klantvriendelijk en vakkundig

Vakkundig

AL

Scherp geprijsd, goed advies. Wij zijn ert tevreden met de levering van ons Novilon vinyl!

Snelle levering, scherp geprijsd, goed advies

Andre Rupp

De ervaring met dit bedrijf is goed. Zijn telefonisch makkelijk te reageren maar per mail duurt een reactie wat lang of blijft helemaal uit. Het stuk voor stuk aardige vaklieden die prima werk... De ervaring met dit bedrijf is goed. Zijn telefonisch makkelijk te reageren maar per mail duurt een reactie wat lang of blijft helemaal uit. Het stuk voor stuk aardige vaklieden die prima werk leveren voor een scherpe prijs.

Allemaal aardige vakmensen die prima werk leveren tegen een scherpe prijs.

MarjoleinB

Positieve ervaring, goed telefonisch geholpen, bestelling binnen conform levertijd. Mooi vinyl (Bella), een aanrader als je voor beton-look wilt gaan.

Leonie Kleef

Twee trappen naar grote tevredenheid bekleed. Wij hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf. Iets regelen via internet voelt altijd als een risico en is best spannend, maar de website was heel... Twee trappen naar grote tevredenheid bekleed. Wij hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf. Iets regelen via internet voelt altijd als een risico en is best spannend, maar de website was heel duidelijk en overzichtelijk, de reviews goed en de prijs was lager dan bij de lokale tapijtzaken.
Ook hebben wij de razend snelle opvolging via app of email als zeer prettig ervaren. Ook de andere afspraken worden goed nagekomen. Het leggen van het tapijt op onze trappen is vakkundig gebeurd en wij zijn heel blij met het eindresultaat. Bedankt!

Zeer snelle opvolging op app en email.
Goede prijs/kwaliteit.
Professioneel en vakkundig personeel.
Na afloop alles keurig opgeruimd.