Fijn personeel, netjes gewerkt!

Vriendelijk en deskundig personeel

Lida

Zeer goed

Personeel goed op elkaar samen werken. Keurige oplevering. Zelfs nog 2 trappen gezogen top.

Jos

We hadden van te voren geen bepaalde verwachtingen en kunnen zeggen dat we erg tevreden zijn. Netjes gelegd.

Tapijt is netjes gelegd. Van te voren via mail en Whatsapp contact gehad. Steeds goed en duidelijk antwoord gehad. Je krijgt niet direct antwoord maar zeker snel binnen paar dagen.
Wij zijn in alles erg tevreden.

Eva

Heel vriendelijk, professioneel, betrouwbaar en goed werk gedaan

Goede prijs en grote keuze van tapijt

Bedrijf werd aangeraden door vrienden die hun trappen daar ook hadden laten stofferen. Gebeld, goed advies gekregen. Alle afspraken zijn na gekomen.

Goed advies gekregen! Alle afspraken zijn nagekomen. Netjes werk geleverd. Klantvriendelijk!

Patrick Storms

Alles verliep perfect! Vanaf de aanvraag van de staaltjes, tot de plaatsing van tapijt op onze wenteltrap en overloop. Zeer goede communicatie met de mensen in Rotterdam, zeer behulpzaam en...

vriendelijke en doeltreffende communicatie, professionaliteit

Zeer netjes geholpen! Klantvriendelijk en vakkundig

Vakkundig

AL

Scherp geprijsd, goed advies. Wij zijn ert tevreden met de levering van ons Novilon vinyl!

Snelle levering, scherp geprijsd, goed advies

Andre Rupp

De ervaring met dit bedrijf is goed. Zijn telefonisch makkelijk te reageren maar per mail duurt een reactie wat lang of blijft helemaal uit. Het stuk voor stuk aardige vaklieden die prima werk...

Allemaal aardige vakmensen die prima werk leveren tegen een scherpe prijs.

MarjoleinB

Positieve ervaring, goed telefonisch geholpen, bestelling binnen conform levertijd. Mooi vinyl (Bella), een aanrader als je voor beton-look wilt gaan.