Zeer goed. De communicatie was helder en prettig. Ook is het tapijt netjes gelegd.

Heldere en snelle communicatie.

Reactie TapijtNodig | PVCVloerNodig:

Geachte heer/mevrouw,

Erg bedankt voor uw positieve reactie!
Uiteraard zien wij graag nog eens terug in onze webshop.

Team TapijtNodig.nl

Snelle en correcte conmunicatie met Tapijtnodig.nl. Onze verbouwing liep wat uit zodat we onze afspraken voor het stofferen moesten verplaatsen. Zij waren gelukkig heel flexibel. Deskundige en... Snelle en correcte conmunicatie met Tapijtnodig.nl. Onze verbouwing liep wat uit zodat we onze afspraken voor het stofferen moesten verplaatsen. Zij waren gelukkig heel flexibel. Deskundige en professionele vakmannen die het gelegd hebben.

Ze denken met je mee

A.C.Dupree

Zeer tevreden

Vakmensen en zeer klantvriendelijk

Olga Ivanova

Ik was heel tevreden met kwaliteit-prijs verhouding en de deskundigheid van de mensen. Ik heb per ongeluk iets te weinig tapijt bestelt en kreeg die gratis van de bedrijf.

Uitstekende kwaliteit van tapijten in combinatie met voordelig prijs. Helft van de prijs van de andere bedrijven.

Mathijs van Breukelen

We zijn prima geholpen door Melvin en Hans.

Heldere en snelle communicatie. Prettig meegedacht.

Ze hebben goed werk geleverd en geholpen met het uitzoeken van een vergelijkbaar alternatief toen één van de beoogde items niet meer leverbaar bleek

Tijdens het leggen bleek dat er wat strips etc minder nodig waren dan gedacht en dit werd keurig verrekend.

Prima bedrijf. duidelijke communicatie

Staan voor oplossingen.

Ik bestelde voor het eerst online met zo'n grote vooruitbetaling

communicatie

Marcel Duits

Helemaal top - trap is weer een zonnetje

Ze zijn rap, vriendelijk en een eerlijke prijs.

Erg positief; heldere informatie op website, snelle reactie op email en professioneel gelegd.

Heldere informatie op website, snelle reactie op email en professioneel gelegd.