Vandaag is onze trap bekleed door twee vriendelijke heren van TapijtNodig.
Na vele positieve ervaringen te hebben gelezen op het internet, hebben we een offerte opgevraagd.

De...
Vandaag is onze trap bekleed door twee vriendelijke heren van TapijtNodig.

De prijs was scherp, en de trap is mooi bekleed. We zijn erg tevreden.

Goede en vlotte service, vriendelijk en meedenkend.

Zie boven

Er waren wat problemen met de fabrikant, maar dit is goed opgepakt door TapijtNodig (bedankt Melvin!)

Er wordt moeite gedaan om problemen op te lossen en mailtjes worden snel en correct beantwoord.

Snelle terugkoppeling, goede en duidelijke afspraken, komt afspraken na, leveren keurig werk

Snel en duidelijke offerte, werken professioneel en heel netjes.

Prima, klantvriendelijk en deskundige service

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Meedenken en afspraken nakomen

Bij alle aspecten heb ik een positieve ervaring:
- bij tapijtkeuze: ik kreeg goed advies (over alternatief) en voor beiden een staal toegestuurd (tevreden over gekozen vloer)
- bij...
Bij alle aspecten heb ik een positieve ervaring:
- bij afspraak maken voor stofferen: hierin werd flexibel mee bewogen ondanks jullie volle agenda
- tijdens het stofferen: vakkundige stoffeerders die sportief oplosten dat ik de resten van de oude vloerbedekking zelf niet had kunnen verwijderen, die rekening hielden met mijn wensen (bijv ook vloer bedekken in meterkast) en die ook bijdroegen aan een prettige sfeer (humor, soepel qua overleg, waardering als ik meehielp bij tapijtresten verzamelen)

zorgvuldigheid in alle aspecten van de dienstverlening ondanks de enorm volle agenda

JW Soonius

Een zeer toegankelijke site, adequaat reactie via telefoon, en prima planning en afwerking stoffeerders

Transparantie in kosten, klantvriendelijke site, vriendelijke en deskundige tapijtleggers

Naast de scherpe prijs en gratis leggen is de communicatie met dit bedrijf prettig. Daarbij is het gratis leggen echt heel netjes uitgevoerd; zelfs bij onze specifieke situatie waarbij geen plinten... Naast de scherpe prijs en gratis leggen is de communicatie met dit bedrijf prettig. Daarbij is het gratis leggen echt heel netjes uitgevoerd; zelfs bij onze specifieke situatie waarbij geen plinten zijn toegepast en een extra strak uitvoering vereist was.

gratis leggen lijkt goedkoop maar er wordt vakwerk geleverd.

Jones

Erg professioneel, vriendelijk personeel