Jones

Erg professioneel, vriendelijk personeel

Duidelijke communicatie

Rens

Vriendelijke vakmensen! Drie compleet dichte trappen laten bekleden door TapijtNodig. Deze zijn compleet naar wens bekleed door de heren van TapijtNodig.

vakmensen!

VvE De Roode Roos te Amsterdam

Ik ben uiterst tevreden over de levering en stoffering van onze trap.

Niet vaak heb ik mensen met zoveel plezier en toewijding hun werk zien uitvoeren. Het resultaat is werkelijk prachtig!
En na afloop alles ook nog perfect schoon gemaakt.

Raoul B

Goed geholpen met mijn vloer, ziet er top uit!

Meedenken
Uitvoering

Van Hal

Goede service, snelle bezorging! Ik ben erg tevreden!

Snelle bezorging

Siemen O. van der GOOT

In twee slaapkamers vinyl laten leggen. Helemaal vanuit Rotterdam naar Bolsward. Enig misverstand over het begrip "ondertapijt" Ik ging uit van een aan te brengen onderlaag. Het bleek echter aan te... In twee slaapkamers vinyl laten leggen. Helemaal vanuit Rotterdam naar Bolsward. Enig misverstand over het begrip "ondertapijt" Ik ging uit van een aan te brengen onderlaag. Het bleek echter aan te brengen lijm te zijn. Even gebeld met Rotterdam. Werd ik netjes uit de droom geholpen. Financiële compensatie voor mijn onbegrip en omdat in een van slaapkamers niet gelijmd hoefde te worden omdat het vinyl los op heel laag polig kwam te liggen.

Zeer deskundige tapijtleggers. In nauw overleg. Telefonisch contact met Rotterdam.

Otto van der Laan

Prima service denken met je mee en lossen zaken voor je op. Prijstechnisch ook goed. Aanrader.

Servicegerichtheid

Ik ben heel tevreden. Vriendelijke en gespecialiseerde mensen. Werken netjes.

Goede uitleg over hoe het tapijt verder te behandelen.

Prima. Alles goed verlopen

Finnish

Initially it took a few days before they responded to my inquiry, but thereafter the customer service was good

Good customer service and fast delivery