Mevrouw van dijk

Snelle bezorging en het tapijt kwam in topconditie aan.

de Graaf

Prima tapijt! Bedankt.

Willa Wierckx

Kwalitatieve keus, makkelijke bestelling, snelle levering

Eva

Net mijn prachtig Kirman tapijt ontvangen en ik ben er dolblij mee! De online foto's deden het al recht, maar in het echt is het nog zoveel mooier.

K.Zonneveld

Prima ervaring.

Annelies en Jeroen

Helaas kwam de bezorging van ons tapijt een dag later dan gepland. Wel netjes dat ze ons hierover via de mail informeerden. Toen het tapijt eenmaal arriveerde, was het puntgaaf en de kleuren matchen... Helaas kwam de bezorging van ons tapijt een dag later dan gepland. Wel netjes dat ze ons hierover via de mail informeerden. Toen het tapijt eenmaal arriveerde, was het puntgaaf en de kleuren matchen perfect met onze schilderijen. Al met al, zeer tevreden!

Thomas Vermeulen

Dit weekend bezocht ik de showroom van Tapijtenkelim en zag meteen een prachtig tapijt dat perfect was voor mijn huis. Je kunt de kwaliteit, charme en het vakmanschap echt zien en voelen. Zonder... Dit weekend bezocht ik de showroom van Tapijtenkelim en zag meteen een prachtig tapijt dat perfect was voor mijn huis. Je kunt de kwaliteit, charme en het vakmanschap echt zien en voelen. Zonder twijfel heb ik het meteen meegenomen. Super blij met deze vondst!

F.De Jong

Heel blij met onze aankoop!

Loes van Dijk

Prachtig tapijt

Familie Van den Broeck

Geweldige service van Tapijtenkelim.nl! We waren verrast dat de levering naar België kosteloos en gratis was. Het tapijt dat we ontvingen is echt heel mooi en past perfect in onze woonkamer. De hele... Geweldige service van Tapijtenkelim.nl! We waren verrast dat de levering naar België kosteloos en gratis was. Het tapijt dat we ontvingen is echt heel mooi en past perfect in onze woonkamer. De hele familie is er blij mee. Top ervaring van begin tot eind!