Robbert van Dijk

In de showroom werd ik uitstekend geholpen en geadviseerd, De service was top!

Anvar

Geweldig kleed, Heel tevreden.

Bakker

Top kleed voor een goede prijs! Stevig en mooi.

Henk Jansen

Ik ben heel blij met mijn nieuwe 'Vintage Perzisch vloerkleed'. Het ziet er geweldig uit in mijn , voelt zacht aan. Een echte aanrader!

Kim

Snel geleverd, dank.

Quinten

Super!!! Top product.

J.P.

Onlangs hebben we ons oude tapijt , dat we 2 jaar geleden hadden gekocht, ingeruild voor een nieuw en nog mooier exemplaar. We waren verrast hoe makkelijk en prettig het hele proces verliep. We zijn... Onlangs hebben we ons oude tapijt , dat we 2 jaar geleden hadden gekocht, ingeruild voor een nieuw en nog mooier exemplaar. We waren verrast hoe makkelijk en prettig het hele proces verliep. We zijn opnieuw enorm blij met onze keuze en de uitstekende kwaliteit van het tapit. Een topervaring!

Anouk en Michel

Wij zijn vanuit Antwerpen naar Bleiswijk gereden om de showroom van Tapijtenkelim.nl te bezoeken en het was elke kilometer waard! Wat een fantastische keuze aan mooie tapijten. Als jarenlange... Wij zijn vanuit Antwerpen naar Bleiswijk gereden om de showroom van Tapijtenkelim.nl te bezoeken en het was elke kilometer waard! Wat een fantastische keuze aan mooie tapijten. Als jarenlange liefhebbers van deze tapijten waren we onder de indruk van hun uitgebreide en kwalitatieve verzameling. We voelden ons echt welkom en vonden precies wat we zochten.

Verbeek

Zeer tevreden! het tapijt kwam sneller dan verwacht aan. Mooi paspoort bijgevoegd waarin alles over het tapijt duidelijk werd vermeld.