Tapeso

Gewoon goed.

Afspraken nakomen.

Geen, prima zo.

Marc Bijl

Duidelijke producten. Heldere prijzen. Snelle levering.. Ook in overleg op eigen keuze dagen re leveren. Wat wil je nog meer.

Duidelijke prijzen/maten.
Duidelijke afbeeldingen.
Heldere levering.

Mooi product, scherpe prijs voor kwaliteit. Weinig duidelijkheid over wanneer het product zou worden geleverd.

Prijs/kwaliteit

Meer informatie tijdens bestelproces/bezorging. Na de aankoop krijg ik vervolgens Facebook banners "Heeft u een vloerkleed op het oog gehad? Bestel hem nu eenmalig met gratis verzending! ;)" . Beetje vervelend als je net een bestelling hebt gedaan.

Reactie Tapeso:

Goedendag,

Bedankt voor uw feedback. We werken momenteel aan een nieuwe website waarin we alle informatie processen verbeteren. Dit betekent dat de klant betere informatie krijgt omtrent levering en bestellen.
Ik zal onze marketeer aanspreken op het probleem met de Facebook banner, excuus hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Siebren Feddema
Tapeso

Saskia Stolk

Telefonisch goed en vriendelijk geholpen. Het kleed wat we besteld hadden werd eerder dan we hadden gedacht afgeleverd. Daar waren we heel blij mee.

Ik had het gevoel dat de klant nog koning is. Ik werd prettig geholpen nadat ik vargen had ahv de site.

Zeer vriendelijk, bekwaam behandeld en afspraak is afspraak!!!!
Bedankt Tapeso

Kina