Dorottya Gal

Perfect, they had everything I needed

Quick delivery

Bart

Perfect alles in orde

Zeer snelle levering

Hillie

Dit is de eerste keer en prima service snelle bezorging

Zeer tevreden

Hillie

Ik nog geen ervaring met dit bedrijf

Maar heb vanmiddag besteld en krijg al bericht dat het verzonden is prima service

Randy K

Producten zijn niet nederlands en oud

Reactie Tanningwebshop.nl:

Beste Randy, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze producten. Onze producten worden inderdaad niet in Nederland gepubliceerd. Wat is precies het probleem daarmee? Ook dat de... Beste Randy, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze producten. Onze producten worden inderdaad niet in Nederland gepubliceerd. Wat is precies het probleem daarmee? Ook dat de producten oud zijn is niet correct. Wij verkopen al onze producten volgens de aan ons gestelde regels en producten die te oud zijn worden automatisch uit de handel gehaald. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat wij samen kunnen uitzoeken waar u niet tevreden over bent. Graag hoor ik van u. Mvg Marc

Roy Van Bijsterveld

Wat ik heb gekocht is via de website.
En alles ging heel gemakkelijk . En het is een goed product. En ik zou dit iedereen dit aanbevelen

Snelle service

Bettie Keulen

Zeer goed

Snelle service

Mariska S.

Overzichtelijke website. Ik kon alles snel en makkelijk vinden.

Snelle verzending. Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling dmv mails. Goede prijsverhouding. Ik kreeg 2 samples gratis erbij!

daan Baas

Goeie prijzen

netjes andere dag in huis

Sabrina

Super gemakkelijk te bestellen