Je aankoop wordt beschermd

Sjokke

Goede ervaring. Bestelling snel ontvangen. Goede terugkoppeling van de stappen van de verzending.

Peter geijteman

Niet zo'n goede ervaring helaas! Bestel ik tandpasta zonder fluoride, krijg ik met fluoride geleverd!!!! 3x gebeld maar er wordt niet opgenomen... Jammer.

Reactie Tandonline:

Beste Peter,

Zonet heb ik een goed gesprek met u gehad en goed om te horen dat u toch nog tevreden bent over uw bestelling.

Wij proberen er alles aan te doen om onze service zo goed mogelijk te maken en gaan duidelijker onze telefonische tijden op onze website vermelden en onze klanten die in de toekomst bellen erop attenderen dat er ook een bericht/support vraag via de website verzonden kan worden.

Daarnaast kunt u altijd de verkeerde producten terug zenden. U krijgt dan uw geld terug of wij ruilen ze om voor u.

Nogmaals onze excuses voor de verkeerde levering.

Martin - Tandonline.nl

Gunther

Zeer tevreden.

Ruim aanbod. Goede prijs.

Gelbrch

Mijn ervaring met Tandonline is uitstekend

vriendelijkheid

Prima samenwerking

Heel vriendelijk en gedienstig

Tot nu toe geen opmerkingen.

En heel tevreden over de samenwerking met tandoline"

Heel vriendelijk en gedienstig.

Jan

Goed en snel. 1x had ik verkeerde (onvoordelige verpakking) besteld. Na een telefoontje werden er direct aanvullende gratis nagestuurd en uitgelegd welk artikelnummer ik volgende keer moest bestellen.

Service

Informetie over prijs per stuk. Denk hierbij aan de supermarkt die ook de prijs per kg aangeeft

Nel Wouters

Gewoon goed

Niets opvallend

voor mij niet

Jan P.

1e kennismaking, maar zeer positief.

Uitgebreide keuze, goede informatie.

Esther

Super tevreden, snelle levering en goed mailcontact. Tandenragers besteld die ik vde paradontoloog mee kreeg.

Contact via de mail is uitstekend. Zo ook de levering.

Nvt