Tamaris

Eenvoudige webshop, snelle bezorging, geen klachten

Prima, redelijk snelle levering.

Het is erg onduidelijk omschreven hoe de terug betaling verloopt. Er staat op de site 5 werkdagen maar in de werkelijkheid is dat 14 dagen

Goede ervaring met website, snelle levering

Prima. Snelle levering

Wandou

Goederen worden keurig verpakt en tevens snel afgeleverd! Minpunt, dat er geen Afterpay mogelijkheid bestaat, waardoor je bij verkeerde maatvoering, (zoals bij mij het geval bleek te zijn, terwijl...

Goed, snel in communiceren en heldere afspraken. Gratis verzending & retourneren is fijn. Uitstekende service!

Online shop oke. Alleen bij het laarsje stak een.puntje van een spijker in de hiel. Dit merkte ik pas toen ik ze droeg. Terug sturen kon dus niet meer. Laten herstellen. Kosten 7.50 euro

Reactie Tamaris:

Dear customer,
Thank you for your honest feedback. Only in this way can we constantly improve our service. Please excuse the inconvenience of your last purchase. This is an absolute no go and must not happen! For sure you have the possibility to complain about these defective shoes. Out customer Service Team will get in touch with you to find a positive solution about that.
We hope to welcome you back soon.
Your Tamaris online shop team

Schoenen doen heel veel pijn en lopen niet lekker helaas. Heb ze als werkschoenen gekocht en er dus al op gelopen waardoor ik ze niet terug kan sturen. Werk in de horeca dus goede schoenen zijn een...

Reactie Tamaris:

Dear customer,
Please excuse the inconvenience of your last purchase. For sure, you have the possibility to complain about defective shoes. We`re talking to the product design team to avoid such problems in the future.
We hope to welcome you back soon.
Your Tamaris online shop team