9.8/10

Hele goede service, denken met je mee, en nemen alles uit handen waardoor je optimaal van de reis kunt genieten.

Vooral de kleine dingen zoals de prachtige map met je reisdocumenten en het reisboekje over de bestemming zorgen er voor dat je de service van Talisman als persoonlijk en professioneel ervaart.

Geweldig, geen enkele kanttekening .

Zeer klantgericht. Deskundig en allert.

Zou het niet weten.

Aan alles wordt gedacht. Persoonlijke benadering.

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Talisman. Maatwerk.

Geen.

Glutenfree

Zeer goed bevallen,
persoonlijk contact om vanuit een bestaande reis een bijzondere reis op maat te maken

vriendelijk, responsieve
vriendelijk, responsieve
eisen en wensen uitstekend meegenomen in de uiteindelijke aanbieding, en ter plaatste zijn alle beloftes ook daadwerkelijk nagekomen: uitstekende begeleiding, vegetarisch / glutenvrij dieet prima verzorgd

geen,
of het moet zijn dat sommige excursies uitgebreider / leuker waren dan verteld (bv fietstocht langs tempels bleek ook een picnic tussen de apen bij te zitten)

Pierre & Nathalie

Als altijd wederom een heerlijke reis gehad. Verzorging , locaties, reis en verassingen op valentijnsdag en de verjaardag van manlief. Thailand beviel ons goed. De organisatie door Annelies was als... Als altijd wederom een heerlijke reis gehad. Verzorging , locaties, reis en verassingen op valentijnsdag en de verjaardag van manlief. Thailand beviel ons goed. De organisatie door Annelies was als altijd perfect van begin tot eind.

duidelijke en complete informatie over bijzondere plekjes op aarde

nee

Uitstekende ervaringen mbt tot locaties, hotels resorts .
Tevens uitstekende kwaliteit gidsen

uitstekende organisatie van alles.

Marlies Heins-eeken

We zijn erg leuk geholpen bij de keuze over onze bestemming. We hadden onze twijfels maar ze wisten ons te enthousiasmeren.

Inhoudelijk goede informatie

Feedback in land matig, slecht telefonisch bereikbaar. Na nachtvlucht stond er niemand op ons te wachten.

Gabrielle Nieuwenhuijsen-Both

We reizen al jaren via Talisman tot volle tevredenheid, alles wat geboet wordt klopt.

Persoonlijk, op maat gemaakt advies, door feed back van klanten kunnen de reisadviezen steeds verbeterd worden, bv welke gidsen waren goed, welke kamernummers bijzonder.

Geen verbeterpunten te bedenken,wij geven na iedere reis tips.

We hebben een hele goede reis gehad en alles was heel goed geregeld.

De goede uitleg en informatie bij het boeken van onze reis.

Nee we hebben geen verbeterpunten. Inmiddels al telefonisch contact gehad en wat informatie doorgeven wat wij hebben ervaren in Nieuw Zeeland.

Ria Vandersteen

Reeds driemaal reis op maat geboekt (Thailand, Bali, Cambodja)

Customer Service

Neen