9.8/10

wilma Adriaans

Wij zijn al vaker met Talisman Reizen op vakantie gegaan en dat zegt natuurlijk genoeg. Wij zijn heel kieskeurig en overal moet je achter foutjes aan, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt bij... Wij zijn al vaker met Talisman Reizen op vakantie gegaan en dat zegt natuurlijk genoeg. Wij zijn heel kieskeurig en overal moet je achter foutjes aan, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt bij Talisman. Prijzen zijn ook interessanter doordat ze contracten hebben met de accomodaties. En zijn ze zelf op de accomodaties of gebieden geweest, ze weten dus waar ze over praten en kom je niet in het massa gebeuren. Wij zijn vol lof over Talisman, ik zou niet weten wat ik aan kan merken. Ze zijn ook nog eens heel attent met aardigheidjes en bloemen en nemen alle tijd voor je. Kortom wij blijven bij Talisman boeken.

altijd snelle reakties, niets is teveel en supervriendelijk, alsook goede prijzen. ze weten heel goed waar ze overpraten, op meeste reisburo's zijn ze er maar amper geweest en ze nemen alle tijd... altijd snelle reakties, niets is teveel en supervriendelijk, alsook goede prijzen. ze weten heel goed waar ze overpraten, op meeste reisburo's zijn ze er maar amper geweest en ze nemen alle tijd voor je. alle reisbescheiden netjes op tijd en mooi verpakt. en top en top vriendelijk.

ja kleine verbetertip. De bloemen dag later versturen, prettiger als je thuis bent van de vakantie.

Mets Diane

Uiterst fijne ervaring om met Talisman te werken. Onze reis naar Thailand was top en Linda Kanters van Talisman voelde zeer goed aan wat onze wensen waren. Onmiddellijk werd er gereageerd om... Uiterst fijne ervaring om met Talisman te werken. Onze reis naar Thailand was top en Linda Kanters van Talisman voelde zeer goed aan wat onze wensen waren. Onmiddellijk werd er gereageerd om aanpassingen aan voorgestelde offerte uit te voeren. Eens onze reis was begonnen, liep alles feilloos en werden al onze wensen vervuld!

Onmiddellijke reactie en juist invullen van onze vragen. Zeer aangename verwerking en aanpassing van onze offerte. Talisman voelde zeer juist aan wat onze wensen waren. Ook ter plaatse in... Onmiddellijke reactie en juist invullen van onze vragen. Zeer aangename verwerking en aanpassing van onze offerte. Talisman voelde zeer juist aan wat onze wensen waren. Ook ter plaatse in Thailand was alles perfect georganiseerd vanaf het moment we uit het vliegtuig stapten tot op het moment waar we terug huiswaarts keerden.

Na eerdere goede ervaringen was dit weer een reden met talisman te reizen

snelle adviezen en mooie locaties

Meer transparantie in de prijsopgave

Met Talisman zijn wij met Nieuw Jaar naar Marrakesh en Essaouira geweest. We warenwet al geweest maar nu was het off track, andere buurten en lokale ervaringen.

Wij hebben heel graag de quad tour gedaan in de duinen van Essaouira, en genoten van onze wandeling in IMill

Ik zou Terre des Etoiles niet aanbevelen...een beetje té clubmed-achting...

Riccardo de Vries

Top. De service- en klantgerichtheid zijn ruim voldoende. Prettige medewerkers waarbij ik vooral Linda Kanters wil noemen.

Kennis niveau, ervaring met verre reizen, weten waar ze over praten.

Kijk goed de vouchers na die naar de klanten worden gestuurd. Zorg dat alle data klopt met de afspraken die met de klant zijn gemaakt. De klant moet er blindelings op kunnen vertrouwen dat alles... Kijk goed de vouchers na die naar de klanten worden gestuurd. Zorg dat alle data klopt met de afspraken die met de klant zijn gemaakt. De klant moet er blindelings op kunnen vertrouwen dat alles klopt. Dat hoort gewoon bij de status die een bedrijf als Talisman uitstraalt.

Excellent

(1) Knowledgeable Staff
(2) Client focus
(3) Responsiveness to questions etc.
(4) Office back up when absent from
Office.

None

Johan Konings

MAATWERK, en niet alleen met een grote M, maar volledig in hoofdletters !!!
Het is ook daarom dat we telkens weer bij Talisman terechtkomen voor onze reizen.
Er wordt echt geluisterd...
MAATWERK, en niet alleen met een grote M, maar volledig in hoofdletters !!!
Er wordt echt geluisterd naar de specifieke wensen, en alles wordt uit de kast gehaald om hier vervolgens aan tegemoet te komen.

Continue persoonlijke betrokkenheid bij een dossier.
Tussentijdse feedback.

We hebben een prachtige reis gemaakt door Vietnam en Laos, zeer goed georganiseerd met een scala aan vervoermiddelen (naast vliegtuig en auto ook diverse tochten per boot, scooter, fiets en trein),... We hebben een prachtige reis gemaakt door Vietnam en Laos, zeer goed georganiseerd met een scala aan vervoermiddelen (naast vliegtuig en auto ook diverse tochten per boot, scooter, fiets en trein), adembenemende verblijfslocaties, heerlijk eten en een zeer vriendelijke en fotogenieke bevolking.

Alle activiteiten op een dag sloten strak op elkaar aan, mooie balans in drukke schema's en rust, goede lokale gidsen.

In Saigon zat het War renmants museum (perspectief van Vietnam op de oorlog) niet in het programma, was een suggestie van de lokale gids en is echt een aanrader.

Net terug van een fantastische reis naar de Dubai en Oman. Alles was tot in de details goed geregeld. We hebben een onvergetelijke, zorgeloze, vakantie gehad. Het vervoer tussen de verschillende... Net terug van een fantastische reis naar de Dubai en Oman. Alles was tot in de details goed geregeld. We hebben een onvergetelijke, zorgeloze, vakantie gehad. Het vervoer tussen de verschillende accomodaties was goed geregeld en het was hierdoor erg ontspannen en comfortabel reizen. De aanbevolen hotels waren verrassend, prachtig en een bijzondere ervaring.

Talisman vertaald heel goed de behoefte van de reiziger. Ze weten waar ze het over hebben omdat de reisadviseur ook daadwerkelijk op de locatie geweest is. Maatwerk is waar Talisman goed in is. Door... Talisman vertaald heel goed de behoefte van de reiziger. Ze weten waar ze het over hebben omdat de reisadviseur ook daadwerkelijk op de locatie geweest is. Maatwerk is waar Talisman goed in is. Door goed te luisteren weten ze exact wat je wil en daar maken ze dan voor jou een speciale reis voor. Talisman heeft een persoonlijke benadering en heeft veel aandacht voor jou als individuele reiziger. Talisman is zorgeloos met vakantie gaan!

Wij zijn al heel wat jaren zeer tevreden

waar je ook komt ,het is tot in de puntjes goed geregeld

nee