Cathlene

Ik weet het niet jullie spullen nog niet ontvangen

Erna

Top service! Goed bereikbaar en juiste adviezen voor onze saladebowls.

Mirjam de Vos

Wat een verademing deze website. Zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Fantastische kwaliteit en bovenal supersnelle levering. Aanrader!

MC

Vriendelijke en doeltreffende service. Scherpe prijzen :-)

Mart

Top kwaliteit en zeer snelle levering! Prijs bevalt mij ook heel goed, net als het contact met de medewerkers. Kan mijn collega’s dit zeer zeker aanbevelen. Volgende keer zal ik hier zeer zeker weer... Top kwaliteit en zeer snelle levering! Prijs bevalt mij ook heel goed, net als het contact met de medewerkers. Kan mijn collega’s dit zeer zeker aanbevelen. Volgende keer zal ik hier zeer zeker weer bestellen.

Dona

Op internet keek ik of er nog ergens salade poke bowl 1300 ml te koop was. Ik kwam uit bij TakeAware.nl uit. Naast de salade poke bowl heb ik ook de bijhorende deksels besteld. Nadat ik de... Op internet keek ik of er nog ergens salade poke bowl 1300 ml te koop was. Ik kwam uit bij TakeAware.nl uit. Naast de salade poke bowl heb ik ook de bijhorende deksels besteld. Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik bericht (mail) met informatie over wat ik had besteld etc. Voor 16.00 uur besteld en ja hoor de volgende dag had ik mijn bestelde artikelen binnen. Goede service.