Service
Levering
Producten

Van Drumpt

Heel goede en snelle service

Peter Vossen

Uitermate tevreden, zowel met website als met levering

Denise

Top service, snel en klantvriendelijk

Vos

Super

Beste klant,
Bedankt voor de mooie review en veel plezier met uw aankoop.

tablettotaal

Beste klant,
Bedankt voor de mooie review en veel plezier met uw aankoop.

tablettotaal

Slechte service na foutief leveren!

Reactie Tablettotaal:

Beste klant, U heeft bij ons twee kinderhoezen en twee tempered glass screenprotectors besteld in een voordeelbundel. U had ons gebeld en aangegeven dat er 1 tempered glass kapot was gegaan en 1... Beste klant, U heeft bij ons twee kinderhoezen en twee tempered glass screenprotectors besteld in een voordeelbundel. U had ons gebeld en aangegeven dat er 1 tempered glass kapot was gegaan en 1 tempered glass verkeerd geleverd zou zijn. U wilde daarom afzien van de koop van deze twee screenprotectors. We hebben deze retour ontvangen en geconstateerd dat bij beide screenprotectors de folie volledig was verwijderd en weer terug geplakt. Hierdoor hebben wij u medegedeeld dat wij de retour niet konden accepteren, omdat beide screenprotectors onverkoopbaar zijn geworden. Vanwege de grote vraag naar deze screenprotectors werken wij met twee fabrieken. De 1 heeft een ronde uitsparing voor de camera de ander een ovale uitsparing. Beide screenprotector passen echter perfect op de Tab A 10.1 2019. Na overleg hebben wij u alsnog een voorstel gedaan om 65% terug te storten, daar u de kinderhoezen heeft gehouden. Tevens hebben wij de voordeelbundel laten staan, ondanks dat u de screenprotectors heeft geretourneerd. Een voordeelbundel geldt namelijk voor een hoes met een screenprotector. Vanuit onze kant hebben wij zeer coulant naar u gehandeld en hopen dat u d.m.v. deze uitleg ook inziet dat dit daadwerkelijk het geval is. Wij wensen u veel plezier met de kinderhoezen en bij deze alvast een goed weekend toe. Met vriendelijke groet, tablettotaal

Pauline

Snelle levering, toetsenbord goed

Jan w

PostNL gaf aan dat het pakje een dag later zou worden afgeleverd.., maar het werd toch op het juiste moment geleverd..