Service
Levering
Producten

Ans

Er zou een elastiek bij zitten, deze zat er niet bij

Reactie tablettotaal:

Beste Ans,

Bedankt voor de mooie review. Naar aanleiding van je opmerking hebben we zojuist telefonisch contact gehad. Bij de hoes die je hebt besteld wordt geen elastiek geleverd. Die is ook niet nodig bij deze hoes. Bedankt voor het prettige gesprek en nogmaals een fijne dag gewenst.

tablettotaal

Jan

Smart-cover voor een Apple iPad besteld, kwam snel, dus snelle levering. De cover was niet geheel naar mijn smaak gebleken, maar na een zeer aangenaam telefoongesprek met Antoni stelde hij een...

Tnm Tuip

Snelle levering hoes zorgvuldig verpakt volgende dag in huis en was van goeie kwaliteit ben zeer tevreden. o

Zoë Ploeg

Snelle levering!
De hoes is precies volgens de verwachtingen. Alleen jammer dat de gratis screenprotector niet zonder luchtbelletjes geplaatst kon worden en aan de randjes niet eens bleef...

Reactie tablettotaal:

Beste Zoë,

Bedankt voor je review. We hebben inmiddels contact gehad waaruit is gebleken dat je de screenprotector verkeerd hebt geplaatst. Dit is dan ook de reden dat we onze klanten attenderen op ons filmpje hoe je een screenprotector dient te plaatsen. Daar het hier om een gratis artikel gaat hebben we je aangeboden een nieuwe screenprotector te versturen tegen enkel de verzendkosten. Indien je hier alsnog gebruik van wilt maken laat het ons dan weten.

We zijn blij te horen dat je erg tevreden bent met de hoes. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer.

tablettotaal

Peter

Van bestelling tot levering op prima. Goede service!

Prima! Wij hadden per ongeluk het verkeerde besteld. Aan de telefoon prima service en advies; we konden het zo omruilen en binnen 1 dag hadden we de juiste versie binnen!

Prima, ze leverden snel wat besteld was.

I-pad hoes gekocht, maar bleek voor mijn I- pad niet de geschikte.
Zonder slag of stoot teruggenomen en gecrediteerd. Met uitleg waarom, hoe en wat.
Kortom service gericht en vriendelijk.