Service
Levering
Producten

Henk Kaiser

Het is een goed product. Als beschermhoes voor mijn iPad voldoet hij maximaal.

Hans Hendriksen

Direct contact en direct werd mijn fout door Tablettotaal aangepast. Door mij was een verkeerde Tablet besteld. Er werd onmiddellijk een juist model naar mijn huisadres verzonden. Volgende dag in... Direct contact en direct werd mijn fout door Tablettotaal aangepast. Door mij was een verkeerde Tablet besteld. Er werd onmiddellijk een juist model naar mijn huisadres verzonden. Volgende dag in huis en of ik het andere model wilde terugsturen.
Geen meerkeuze menu om een medewerker aan de lijn te krijgen en prettige service omdat mijn fout door Tablettotaal gelijk werd opgelost? Waar vindt je dat no.
Hendriksen
0614774369

henk wubs

Prima service snelle levering en nette prijzen

M Karstens

Fijne service

Layla C

Snel geleverd en top producten!!

Barbara Jochem

Een kinderhoek besteld voor mijn tablet a7. Past perfect in de hoes en sluit dus goed aan op de tablet. Levering was zo als vermeld de volgende dag binnen de afgesproken tijd. Ik ga er zeker weer... Een kinderhoek besteld voor mijn tablet a7. Past perfect in de hoes en sluit dus goed aan op de tablet. Levering was zo als vermeld de volgende dag binnen de afgesproken tijd. Ik ga er zeker weer bestellen!

Mevr. Margriet Groen

Robert Kmita