Service
Levering
Producten

Prima. Zoals het hoort. Niets mis mee.

Duidelijke uitleg per telefoon

Jamie

Prima bedrijf! Snelle levering. Ik dacht dat ik een product miste bij de levering en had ze hierover een mail gestuurd. Binnen vijf minuten reactie van de verkoper! Goede kwaliteit hoes

Hennie van Driel

Mijn ervaring met tablettotaal kan ik omschrijven als zeer positief.

Eveline

Wat een slecht bedrijf. Ze adverteren met de kinderbumpercase dat het tegen vallen stoten en krassen moet kunnen en dat 't erg geschikt is voor op school, kinderen, bouw en zorginstellingen.

Reactie tablettotaal:

Beste Eveline,

Bedankt voor de review. Je hebt met twee collega’s contact gehad en aangegeven dat de hoes door de hond is gevallen. We begrijpen dat dit vervelend is, echter proberen we je duidelijk te maken dat de hoes er is voor de bescherming van de iPad. Deze zorgt voor een val bescherming en tevens zorgt deze hoes ervoor dat jouw iPad geen krassen krijgt. Jouw iPad heeft na de val geen schade opgelopen en daarmee heeft de hoes precies gedaan wat er van verwacht wordt, bescherming bieden aan jouw iPad. We hebben je een aanbieding gedaan om voor € 4,95 een nieuwe standaard (kick-stand) te versturen inclusief verzendkosten. De kick-stand had de val namelijk niet overleefd. Je wilde daar absoluut geen gebruik van maken en eiste een gratis vervanging. Het betreft hier geen productiefout, maar een val ontstaan door de klant (in jouw geval de hond). Uiteraard blijft onze aanbieding gewoon voor jou staan. Indien je hier alsnog gebruik van wilt maken mag je dit naar ons mailen > klantenservice@tablettotaal.nl en zijn we je graag van dienst.

Wij wensen je een fijne avond toe.

tablettotaal

Ik ben er erg blij mee

Marco

De ervaring is heel erg goed

Ans

Er zou een elastiek bij zitten, deze zat er niet bij

Reactie tablettotaal:

Hoi Ans,

Deze review heb je per ongeluk dubbel geplaatst en is al opgelost. Zoals aangegeven zit er geen elastiek bij de hoes die jij hebt besteld. Die is bij deze hoes ook niet nodig.

tablettotaal

Sita Brandsma

Prima eerste ervaring, doet wat het zegt! goede begeleiding om de juiste keuze (maat)te maken