Service
Levering
Producten

Hebebro@kpnmail.nl

Voor het eerst wat besteld via de iPad.

J stuiver

Zeer snel geleverd, top!

Norbert

Slecht, een bij geleverde kabel past niet op de tablet. Echt dom

Reactie Tablettotaal:

Beste Norbert, Bedankt voor jouw bericht. Wanneer we naar de orderbevestiging kijken zien we staan dat jij hebt gekozen voor een Samsung Tab A 10.1 2019 bumper hoes. Dit zou betekenen dat jij een... Beste Norbert, Bedankt voor jouw bericht. Wanneer we naar de orderbevestiging kijken zien we staan dat jij hebt gekozen voor een Samsung Tab A 10.1 2019 bumper hoes. Dit zou betekenen dat jij een Samsung Tab A 10.1 model 2019 hebt met een usb type-c ingang. Wanneer we dan gaan kijken naar het gekozen gratis product dan heb je daar gekozen voor een micro usb kabel. Dit kan je terugzien op jouw orderbevestiging. Wij hebben daarmee de juiste kabel aan jou geleverd, echter heb je zelf een verkeerd cadeau (kabel) uitgezocht. Je mag de kabel uiteraard aan ons terugsturen dan kunnen we deze voor jou omruilen, dat is geen enkel probleem voor ons. Wanneer je van dit voorstel gebruik wilt maken dan vernemen wij dit graag. Je kan ons bereiken op 036-3333003 of een e-mail sturen naar klantenservice@tablettotaal.nl Hopelijk ben je naar aanleiding van dit antwoord alsnog tevreden met ons. Met vriendelijke groet, tablettotaal

Rolf

Goede bereikbaarheid en advies

Xxx

Snel en correct geleverd

Goede ervaring, 4 sterren rating en geen 5 omdat de levering via post nl 2 dagen langer geduurd heeft.

Snelle levering en volgens afspraak

Zeer makkelijk en snel