Service
Producten

H.j.a. Niessen

Alles naar wens

JL

Goede informatie, product snel verstuurd!

Ronald Jansen

Lekker snel

R. Damman

Tablet hoes gekocht, bleek voor een oud model. Zelf niet goed gekeken maar werd ook niet duidelijk aangegeven. Dus geretourneerd, kosten: 7,50. Beetje jammer

Reactie Tablettotaal:

Goedemorgen mevrouw Damman,
Bedankt voor uw review.
Goedemorgen mevrouw Damman,
Bedankt voor uw review.
U geeft aan dat u niet tevreden bent over tablettotaal en het betalen van de retour kosten. Ook geeft u te kennen dat u zelf niet goed gekeken heeft of u wel de juiste hoes heeft besteld voor uw tablet. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren.
Onze webshop is zo gebouwd dat u op elke productpagina een aantal keer de tekst tegenkomt: "Ben je niet helemaal zeker welke tablet je hebt, klik hier". Daar komt u een overzicht tegen waarbij u precies kunt achterhalen welk type u heeft.
Daarnaast is het zo dat wij veel waarde hechten aan het milieu en door retour kosten te hanteren is gebleken dat men over het algemeen zorgvuldiger zijn aankopen doet, waardoor de retouren aanzienlijk minder zijn. Minder retouren, is minder verpakking, minder CO2 uitstoot etc. Dit heeft een positief effect op het milieu.
Wij betreuren het dat u toch de verkeerde hoes heeft besteld en deze hebt moeten retourneren. Wij hopen echter na onze uitleg dat u begrip heeft voor onze werkwijze en hopen u toch nog eens terug te zien in onze shop. Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van de juiste hoes, dan kunt u ook altijd even bellen. Wij helpen u graag.
tablettotaal

Hadi Jalalvand

Goed quality

Reactie Tablettotaal:

Beste Hadi,
Beste Hadi,
Bedankt voor jouw review. We zien staan dat je niet zo tevreden bent met onze service en levertijd. Wanneer we kijken naar jouw besteldatum dan had het pakketje op dinsdag 5 mei geleverd moeten worden, dit is 1 dag later geworden. In het Corona tijdperk is er meer druk bij Postnl vanwege de grote hoeveelheid online bestellingen, daardoor ontstaan er soms vertragingen. Excuses dat jouw bestelling 1 dag te laat is geleverd.
We zien dat je verder meer dan tevreden bent over ons product, we wensen je daar dan ook veel plezier mee.
tablettotaal

M.L. Schuiten

Snelle afwikkeling en levering

Bezoeker

Mijn ervaring is positief!

Liz Hoeks

Goede service en goed materiaal

Edwin Huwae

Goede kwaliteit, goedkoper dan andere aanbieder.
Voor 17u bestellen en morgen in huis is helaas nog niet gerealiseerd. Ik krijgt het na 2 dage thuis. Verder ben ik heel tevreden mee