Service
Levering
Producten

Uitstekend en vertrouwd

Ronald Hillebrand

Goede kwaliteit en snel geleverd

Communiceert duidelijk, levert snel en biedt een degelijk product voor een aantrekkelijke prijs.

Snelle nette levering, met nog zelfs een extra instructie om te installeren. Netjes hoor!

Stukje plastic

Reactie Tablettotaal:

Beste klant, Bedankt voor de review. We hebben even gekeken naar jouw bestelling, maar we zien toch echt dat er een hoes over de toonbank is gegaan;-) Je hebt natuurlijk altijd het recht om jouw... Beste klant, Bedankt voor de review. We hebben even gekeken naar jouw bestelling, maar we zien toch echt dat er een hoes over de toonbank is gegaan;-) Je hebt natuurlijk altijd het recht om jouw bestelling binnen een termijn van 14 dagen als retour aan te geven (je bent hier nog mee op tijd). Op deze manier kan kan de hoes zonder gebruikerssporen gewoon retour komen en krijg jij netjes jouw geld terug. Je mag natuurlijk ook nog even telefonisch contact met ons opnemen op 036-3333003. Wellicht kunnen wij jou voorzien van een andere hoes die meer bij jou past. Hopelijk hebben wij je zo voldoende geïnformeerd en wensen wij jou bij deze een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, tablettotaal

Carla

Goed, product precies zoals beschreven. snelle levering

A.de Roo

Duidelijke site.