Service
Levering
Producten

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting

2 van de 3 geleverde artikelen waren niet in orde. Met gerust hart kan ik spreken van slechte kwaliteit. Na telefonisch contact begreep ik dat deze winkel niet bereidwillig is om met een...

Reactie tablettotaal:

Beste klant,

Wat vervelend dat u het contact met ons zo heeft ervaren, zowel op de voicemail die u had ingesproken alsook tijdens het gesprek had u een zeer slechte verbinding. Tot op de dag van vandaag hebben wij geen idee wat het probleem is.

Naar aanleiding van deze review hebben wij zowel telefonisch als per e-mail contact met u gezocht helaas zonder resultaat. Wij hebben Feedback Company ingeschakeld om toch contact met u te krijgen. Op hun bericht heeft u wel gereageerd en aangegeven geen contact met ons te willen. Helaas kunnen wij u op die manier natuurlijk niet verder helpen.

Indien u zich toch bedenkt dan bent u meer dan welkom om contact met ons op te nemen en te bekijken welke oplossing wij u dan kunnen bieden.

tablettotaal

Zeer positief, een snelle afhandeling van bestelling ook nadat ik een foutieve bestelling had gedaan.
Telefonisch contact ws ook prettig en zee behulpzaaam.

Angela T

Duidelijke site. Moeilijk om het juiste hoesje te vinden maar deze site kun je zo handig filteren dat je geen dit maakt. Product snel geleverd en leuk dat je er gratis producten bij krijgt. Zou er...

Reactie tablettotaal:

Beste klant,

Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek zijn wij er samen achter gekomen dat u een iPad Air 2 heeft i.p.v. een iPad Air 1. Dit is dan ook de reden dat de autowake functie niet goed werkt. We hebben besproken dat u de hoes kunt omruilen voor het juiste model en dat het probleem daarmee direct is verholpen.

Bij deze wensen wij u nogmaals een fijne dag toe.

tablettotaal

Alles is keurig en op tijd geleverd ben erg tevreden

Snelle levering en precies zoals aangegeven op de site

Ik ben heel tevreden over het gebodene en over de bezorging.