jill evers

Aanschaf tablethoes

goed verpakt, goed geregeld

nee

Stephanie

Eigenlijk met geen pen te beschrijven , zo enorm goed was mijn ervaring met dit bedrijf!
Goede service! Klantvriendelijk! Kortom, buitengewoon goed.!

Zie hierboven :-))

Gewoon zo door blijven gaan

Reactie TabletTotaal:

:-) Dankje Stephanie, we doen ons beste;-)

Fijne dag,

Team tablettotaal

van Aalst

Zie volgende items

afwikkeling sproces na retour zenden snel en effectief!

Ik heb een toetsenbord bestelt, alles verliep prima, tot ik het toetsenbord in gebruik had, werkt niet zoals moeten horen. Kreeg beetje idee dat het tot discussie liep want ik wist heus wel hoe ik...

goede en snelle levering!

Klant is koning! Bij ons leidde het naar een discussie ( beginnend) ik had zelf de zelfde dingen al geprobeerd als wat mij uitgelegt werd.

Reactie TabletTotaal:

Beste (anoniem),

Bedankt voor de review.

Korte uitleg: zodra een klant aangeeft dat er geen verbinding tot stand komt zijn er tal van mogelijkheden om de verbinding toch voor elkaar te krijgen. Onze klantenservice neemt de stappen van van A tot Z door om erachter te komen of de verbinding alsnog lukt of dat er toch een probleem lijkt te zijn met het keyboard. Vaak ligt het probleem bij een verkeerde verbinding tot stand brengen of aan de instellingen van de iPad.

Volgens mijn collega heeft hij de verbinding uiteindelijk tot stand kunnen brengen alleen gaven de toetsen een ander teken wat kan duiden op een storing van de bluetooth of een andere taal in de keyboard instellingen van je iPad. Helaas is het je niet gelukt om dit op te lossen en kan je het toetsenbord gratis retourneren, zodat wij deze zelf even kunnen testen op een van onze iPads. Uiteraard brengen wij jou op de hoogte van onze bevindingen.

Je hebt aangegeven dat je graag je geld retour wilt en geen reparatie of nieuw toetsenbord. Wij hebben hier begrip voor en zullen na ontvangt van het toetsenbord netjes tot het crediteren van de factuur overgaan. Het bedrag staat binnen enkele dagen op jouw rekening.

Hopelijk heb je alsnog begrip voor de procedure van onze klantenservice, daar onze collega's in 95% van de belletjes de toetsenborden alsnog verbonden krijgen en de klanten daarover zeer tevreden zijn.

Team tablettotaal

Rob

Was de eerste keer en dat is goed bevallen

leuk idee om iets erbij te geven

Prima,service.
Helaas nietbij post nl
Duurde 3 dagen voordat het pakje geleverd werd.

Aanbieden bij post nl snel

Ander uitleveradres zoeken post nl werkt erg traag.

Een tevreden klant

Goede ervaring. Door een foutje de verkeerde kleur geleverd gekregen, maar dit werd snel en erg vriendelijk opgelost met een smakelijk extraatje! Top klantenservice!