Service
Levering
Producten

Mevr. Rina Top

Vlug geleverd , kwaliteit is niet zo bijzonder.bij de aan en uit-knop is de uitsparing zeer slap .

Beste Rina,
Beste Rina,
Dankjewel voor jouw feedback. Wanneer je voor een tpu hoesje kiest dan is de rand bij de uitsparing altijd wat slapper omdat het om flexibel materiaal gaat. Hier is helaas niets aan te doen. Het voordeel van een tpu cover is dan weer wel dat wanneer je hoesje valt, deze niet direct kapot gaat.
Weet dat je altijd een product mag retourneren binnen de zichttermijn. Dus wanneer je liever een sterkere rand wilt hebben kan je beter gaan voor een hard back cover, deze hebben we ook in onze voorraad.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
tablettotaal

Martin Barbier

Snelle service

Diny Heufke

Super geholpen. Ik twijfelde of ik de bestelling wel goed gedaan had. Gebeld en fijn geholpen. Top

Danny Van Balen

Snelle verzending, alles goed!

Carla Blokzijl

Uitstekend, vriendelijk

Hoi Carla,
Dankjewel voor de review, we zijn je graag van dienst:-)
Fijn weekend en tot de volgende keer.
tablettotaal

Bas

Slechte kwaliteit. slechte service

Geachte heer (Bas),
Geachte heer (Bas),
U heeft via Bol.com een bestelling bij ons gedaan en na 5 maanden aangegeven dat de kickstand kapot is. Hierop hebben wij u aangegeven om de hoes te retourneren conform onze garantieprocedure.
Ook hebben wij u een aanbieding gedaan om voor een gereduceerde prijs een nieuwe achterkant op te sturen. Dit wilde u niet doen. Na overleg hebben wij u aangegeven om enkel tegen de verzendkosten een nieuwe achterkant op te sturen. Ook dit was voor u geen optie.
Helaas vindt u alles wat wij hebben aangeboden geen passende oplossing en zijn wij er met u niet uitgekomen. Dat kan uiteraard voorkomen.
Wij wensen u een fijne dag toe.
tablettotaal.

Dhr. Richard Borghart

Snelle en goede levering

Dhr. Jan Poort

Prima bedrijf

C De Reus

Super snel geleverd, prima product, past goed!

Jeanne hartemink

Prima, besteld, betaald, volgende dag in huis!