H.Veldhuizen

Prima bedrijf met een duidelijke website
Snelle service en levering.
Met een goeie kwaliteit

Snelle levertijd en degelijke kwaliteit

nee dit zou ik niet weten

X

Super, had zwarte cover besteld via de site, bij bedenking andere kleur snel mailtje gestuurd, kreeg keurig een mail, dat het was aangepast, vriendelijk dank nogmaals.

Zie hierboven

Nvt

L

Ik kende het bedrijf nog niet voorheen, maar zou het nu zeker aanbevelen. De levering was snel en de informatie op de website was zeer duidelijk.

De klantvriendelijkheid is uitstekend.

J.H.W. van den Berg

Goede website

Snelle levering en krijgen wat beloofd wordt

Ali

Snelle levering zoals op de site staat. Goed product. Goeie communicatie via mail. Gewoon perfect. Een echte aanrader!
snel koppeling gemaak !!

Eerlijkheid !! Geen BS !!

Blijf zo: eerlijk en oprecht !!

Marjolijn

Na een goede beschrijving van het artikel op de site besteld. De dag erna is het al bezorgd. Met gebruiksaanwijzing in het Nederlands erbij. Prima!

Marjolijn

Bart

Zeer goed,wat er staat is waar.

Zie aanhef.

J Quaedvlieg

Snelle, correcte levering volgens afspraak. Goed en netjes verpakt. Niets negatiefs te melden.

Jan

Prijsvriendelijk
Klantvriendelijk
Oplossingsgericht

Ik had een verkeerde kabel besteld. Gebeld met het bedrijf. Een zeer vriendelijke medewerker heeft geregeld dat we zo snel mogelijk zonder extra verzendkosten de goede kabel geleverd kregen.
Zeer klantvriendelijk en meedenkend!!!!!