Reviews

9.2 / 10
3838 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Service
9.3/10
Levering
9.4/10
Producten
9/10

3838 Reviews

Anoniem

10/10

Snelle en juiste levering. Goede producten.


C.J.B.

8/10

Snelle levering helaas de hoes was te klein voor de I-pad dus retour gestuurd nog geen reactie hierover ontvangen ....

Reactie Tablettotaal:

Beste C.J.B., Bedankt voor deze review. U heeft aangegeven dat u een verkeerde hoes heeft besteld. Zodra deze hoes retour is gekomen, kunnen wij deze voor u omruilen naar de juiste hoes. We... Beste C.J.B., Bedankt voor deze review. U heeft aangegeven dat u een verkeerde hoes heeft besteld. Zodra deze hoes retour is gekomen, kunnen wij deze voor u omruilen naar de juiste hoes. We hebben dan natuurlijk wel het juiste model van u nodig. U geeft aan dat u nog geen reactie omtrent de retour heeft ontvangen. De verkeerd bestelde hoes is echter nog niet retour gekomen. Wellicht kunt u even naar uw track and trace code kijken om te zien waar de hoes is gebleven. Komt u daar niet uit, neem dan gerust even telefonisch contact met ons op (036-3333003) dan helpen wij u hier graag bij. Hopelijk hebben wij u zo voldoende geinfomeerd. Bij deze een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, tablettotaal


Baltus

6/10

De hoes kwam veel later dan aangegeven. Dat was erg jammer aangezien wij de kinderen hadden gezegd dat ze op de tablet mochten als de hoes binnen was. Op donderdag besteld en pas woensdag binnen.... De hoes kwam veel later dan aangegeven. Dat was erg jammer aangezien wij de kinderen hadden gezegd dat ze op de tablet mochten als de hoes binnen was. Op donderdag besteld en pas woensdag binnen. Terwijl er werd gezegd dat die zaterdag binnen zou zijn.

Reactie Tablettotaal:

Beste mevrouw Baltus, Bedankt voor uw review. Op zaterdag 1 februari is er iets gebeurd waardoor de postbode geen mogelijkheid meer had om uw zending alsnog te leveren. Daarna is de overgebleven... Beste mevrouw Baltus, Bedankt voor uw review. Op zaterdag 1 februari is er iets gebeurd waardoor de postbode geen mogelijkheid meer had om uw zending alsnog te leveren. Daarna is de overgebleven post terug naar het depo gegaan om vervolgens op dinsdag (brievenbuspost wordt niet op zondag en maandag geleverd) opnieuw aangeboden te worden. Hier is helaas nog een keer een vertraging ontstaan. Gelukkig is het de postbode toch gelukt om uw zending op woensdag alsnog te leveren. Uiteraard is dit later dan Postnl had aangegeven, maar soms ontstaan er onvoorziene omstandigheden. Dat gaat helaas buiten onze macht om. Uiteraard bedanken wij u voor uw geduld en zijn we blij te vernemen dat u tevreden bent met onze service en het product. Wij wensen u een goed weekend toe en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, tablettotaal


Anoniem

8/10

Levering duurde langer dan verwacht, maar dat kan ook aan post nl liggen.

Reactie Tablettotaal:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Zoals u op de track&trace heeft kunnen zien, hebben wij uw bestelling op tijd meegegeven aan Postnl. Daar is inderdaad een vertraging ontstaan van 2 dagen.... Beste klant, Bedankt voor uw review. Zoals u op de track&trace heeft kunnen zien, hebben wij uw bestelling op tijd meegegeven aan Postnl. Daar is inderdaad een vertraging ontstaan van 2 dagen. Gelukkig is uw bestelling alsnog aangekomen. Excuses voor de vertraging en veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, tablettotaal


Anoniem

8/10

Prima product en op tijd geleverd


Anoniem

9/10

Snelle levering,correcte prijs


Anoniem

10/10

Perfecte levering