TabletTotaal

TabletTotaal Ook benieuwd naar feedback over de webshop TabletTotaal? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company729
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen TabletTotaal met 9.3/10. Gebaseerd op 729 ervaringen.

Peter

F.storms

snelheid en communicatie

Score voor TabletTotaal:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima behalve de omschrijving van de artikelen.

Emre
Goed (8/10)
Emre

Goedkoop en aan te raden!!

Vind het goed!

Emre,

Bedankt voor je positieve review. Dat wordt zeker gewaardeerd.

Fijne dag,

Score voor TabletTotaal:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk, ben zeer tevreden.

Kevin
Kevin

Hoi Kevin,

We zijn er druk mee bezig om Postnl in te laten zien dat ze de laatste tijd (te vaak) buiten de gestelde 24 uur leveren. Gelukkig werken we met track and trace en kunnen onze klanten wel zien dat wij de bestelling op tijd de deur uit hebben gedaan. Postnl heeft beloofd om hun tijden te verbeteren. Laten we er vanuit gaan dat ze deze belofte ook gaan nakomen en dat geldt niet alleen voor ons, maar voor heel veel andere webshops.

Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je inziet dat het bij Postnl ligt en niet bij ons. Top.

Fijne zondag toegewenst.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed alleen zorgde postnl voor een dag vertraging op de aflevering.

Sjane
Voldoende (6/10)
Sjane

Het terugsturen of ruilen verloopt niet soepel

Geachte mevrouw Hoogendijk,

Vervelend om te lezen dat u een verkeerde hoes heeft besteld, u geeft aan een iPad 2 te hebben besteld en dat deze te groot is, waarschijnlijk heeft u dan een iPad Air2. Om daar zeker van te zijn kunt op de iPad naar instellingen gaan en dan naar info of eerst naar instellingen > algemeen > info. U ziet daar een modelnummer staan. Tevens staat er een A nummer op de achterkant van uw iPad (wel zeer kleine letters). Als u een van deze twee nummers kunt e-mailen naar klantenservice@tablettotaal.nl dan kunnen wij direct zien welke iPad u wel heeft.

M.b.t. het retour proces dat is 1 formulier, welke het herroepingsformulier heet. Dit is een formulier dat u als consument dient in te vullen bij een herroeping of een retour aanmelding vanwege een verkeerde bestelling. Daar kunnen wij ook niet onderuit en dit wordt ons (webwinkels) opgelegd door het ACM. Dit formulier moet het u als consument juist makkelijker maken, daar deze al is ingevuld en u alleen even uw eigen gegevens, bestelnummer en een handtekening moet plaatsen, waarna u juridisch gedekt bent om het product te retourneren.

Indien u hulp nodig heeft bij het invullen van dit formulier dan kunt u ons morgenochtend vanaf 09:00 uur bereiken op 036 3333 003.

Zodra wij het modelnummer ontvangen dan zullen wij bij ontvangst van de verkeerde hoes deze omruilen voor de juiste hoes. De nieuwe verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u een fijne zondag toe.

Score voor TabletTotaal:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hoes besteld voor ipad 2 maar deze blijkt te groot, terugsturen zeer complex met formulieren enzo, jammer !.

Voldoende (6/10)

Neen.

De levertijd proberen te verbeteren.

Beste klant,

Vervelend om te vernemen dat uw zending 1 dag later is aangekomen, zoals op de orderbevestiging als ook op onze website verzenden wij niet in het weekend en wordt uw bestelling op maandag ingepakt en had deze op dinsdag bij u moeten zijn. Hierdoor zijn wij 1 dag te laat en geen 2.

Alsnog 1 dag te laat, maar dat heeft niets te maken met Coolblue of tablettotaal, dat heeft te maken met Postnl die te laat levert. Wij hebben dezelfde voorwaarden als Coolblue, echter is het enige verschil dat wij het weekend vrij zijn en daardoor de pakjes op maandag inpakken.

Excuses voor het ongemak en veel plezier met uw bestelling.

Score voor TabletTotaal:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, helaas blijft de leversnelheid wat achter. op zondag tegelijkertijd iets besteld bij coolblue, wat de volgende dag (maandag) al binnen was en bij tablettotaal was de bestelling pas woensdag binnen. 2 dagen verschil.

Rien
Rien
Score voor TabletTotaal:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit was de eerste keer,.
product goed afgeleverd volgens verwachting.

K den dunnen
K den dunnen

Snel geleverd goed verpakt

Score voor TabletTotaal:5/5

Prima.

Nic
Nic

Geachte heer Halberg,

Bedankt voor deze mooie review. M.b.t. Postnl, we zijn de afgelopen week veel in gesprek geweest met Postnl daar ze de laatste tijd iets te vaak een vertraging op de post hebben. Dit geldt ook voor andere webshops in NL.

Ze hebben beloofd om hun 24 uurs dienst te verbeteren en dat op zeer korte termijn. Laten we er vanuit gaan dat ze hun belofte zullen waarmaken.

Wij wensen u een fijne zondag toe en nogmaals dank voor deze review.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima product voor een prima prijs. verzending mag sneller.

Mulder
Mulder

Goed.

Bedrijfsinformatie

Uw shop voor alle iPad hoesjes : iPad mini hoesjes, iPad 2-3-4 hoezen, iPad Air 1 hoezen, iPad Air 2 hoezen, iPad Pro hoezen en iPad hoezen met toetsenbord en uiteraard alle tablethoezen voor de Samsung modellen.
Adres
Randstad 21-33