Service
Levering
Producten

Roger Tips

Zeer positieve ervaring. Duidelijk en overzichtelijke website. Precieze informatie. Zeer gebruiksvriendelijk. Proficiat.

Dhr. Vincent Hunneman

Snelle en goede service

Dhr. Barry Maes

Zeer tevreden vanwege scherpe prijs en snelle levering

Cynthia van Putten

Uitstekend!

Masood Sultani

Zeer tevreden

C. Venus

Goede service! Eerste levering kwam gebroken aan. Maar de volgende dag had ik al een nieuwe in huis. Top!

Ricardo

Snelle verzending , goede producten en overzichtelijke website , ruilen ook geen enkel probleem, alleen beetje jammer dat de verzendkosten voor retour voor de klant is

Reactie Tablettotaal:

Beste Ricardo,
Beste Ricardo,
Bedankt voor jouw review. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent met onze service. Je had helaas een verkeerde hoes besteld. Naar aanleiding van jouw belletje hebben wij jou direct de juiste toegezonden, daar je deze hard nodig had. De retour kosten zijn inderdaad voor de klant. Dat heeft ermee te maken dat onze klanten op die manier bewuster een keuze maken en de foutmarge in bestellingen gigantisch afneemt. Dit draagt bij aan een beter milieu. Hopelijk kan jij je hierin vinden.
Bij deze een fijne vakantie gewenst.
tablettotaal