1941 beoordelingen

1941 Reviews

Frans Hoogland

Kon als een van de weinige een passende hoes leveren voor mijn nog niet zo gangbare tablet.

assortiment, snelle levering

Carla Bakker Pronk

Snelle levering, maar helaas bleek ik de verkeerde hoes te hebben besteld, moest ik wel verzendkosten betalen van € 4,25 om hem terug te sturen. Had ik hem beter gewoon in de winkel kunnen kopen.

Reactie Tablethoezen.nl:

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review over onze shop. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de service. Wanneer een besteld artikel niet naar wens is of verkeerd is besteld, zijn de kosten voor het retourneren inderdaad voor eigen rekening. Dit komt doordat wij geen verzendkosten berekenen binnen Nederland en België. Wij zien hierdoor genoodzaakt om retour kosten wel te berekenen. Dit staat ook op onze website aangegeven. Ook vermelden wij dat u het pakketje via briefpost kunt terugsturen. Dit kost u slechts enkele postzegels.

Ondanks dit hopen wij u terug te mogen zien in onze webshop!

Tablethoezen.nl

Harry Boer

Goed en snel

betaling achteraf mogelijk

Mieke

Prima en snelle levering

Levering volgens afspraak

Karin Van Didden

Mooie hoes en snel geleverd.

de Vos

Vanaf begin van de bestelling is alles zeer goed te volgen zowel de gedane betaling als verzending.
Voldoet geheel aan gedane belofte en is zeer snel bezogd.

Snelle en correcte verzending en de meerdere betalings mogelijkheden

Persijn

Snelle levering en exact hetgeen ontvangen zoals zichtbaar op website

Snelheid van levering

Persijn

Ik had hier eerder al eens iets besteld en dat ging snel en levering van het bestelde product was precies zoals beschreven, vandaar wederom deze keer besteld bij hen

Snelheid van levering

Karin van Gog

Duidelijke website, via de mail wordt goed op de hoogte gebracht over je aankoop en snelle levering.

Snelle levering van product.

H dik

Niet tevreden bij de vermelding staat niet vermeld of er wel of niet mee gefotografeerd kan worden

Reactie Tablethoezen.nl:

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop. Wij hebben over dit probleem al mailcontact gehad en u hierbij uitleg gegeven. Wij hebben u hierbij ook aangegeven dat wij u graag willen helpen om een juiste hoes te bestellen. Helaas hebben wij hier tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Indien gewenst kunt u alsnog reageren op de mail, zodat wij u verder kunnen helpen.

Tablethoezen.nl