Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Alice van der Kort - Beauty Salon Alice Grace

Ondanks dat het super druk is in de prachtige winkel, werd ik snel geholpen, fijn personeel die je met veel liefde helpen

Hele goede kwaliteit meubels!

Telefonisch slecht bereikbaar, email wordt niet op gereageerd. Ik wil alleen mijn naam veranderen op de factuur, zo moeilijk lijkt me dat niet. Hier ben ik al een tijdje mee bezig, maar nog steeds... Telefonisch slecht bereikbaar, email wordt niet op gereageerd. Ik wil alleen mijn naam veranderen op de factuur, zo moeilijk lijkt me dat niet. Hier ben ik al een tijdje mee bezig, maar nog steeds niet geregeld. Erg jammer.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Fantastische winkel met prachtige meubels en fijn personeel, alleen erg jammer dat naam aanpassen op de factuur nogal lastig blijkt te zijn. Dat is het enige wat ik vervelend vind.

Marco&Agnes

Wat een mogelijkheden heeft Table du Sud om je tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. De 3D functie in je eigen (woon)kamer is een geweldige tool. We hebben daardoor de tafel nog iets... Wat een mogelijkheden heeft Table du Sud om je tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. De 3D functie in je eigen (woon)kamer is een geweldige tool. We hebben daardoor de tafel nog iets aangepast. De levering verliep heel vlot.
Ontzettend leuk personeel van receptionist bij ontvangst in de showroom, tot adviseurs en chauffeurs aan toe.

Mooie materialen, mogelijkheid tafel helemaal naar je eigen smaak samen te stellen. Bij vragen snelle en duidelijke reactie via mail

Minder lange wachttijd in showroom

Via reclame op TV

Eva

Mooie showroom, als je advies wil in de winkel dien je een afspraak in te plannen. Dat deden we, echter werden we meer dan een half uur later geholpen.

We bestelden een eettafel, een...

We bestelden een eettafel, een aantal mobitec stoelen en een eetkamerbankje.
Op de eetkamerbank zat een hele lange levertijd. ( we bestelden in februari en begin juli wordt het geleverd.)

Stoelen en tafel zouden eerder komen( april), dat zou de medewerker in orde maken. Hij begreep dat we geen meubels meer hebben na een fikse verbouwing.

Echter bleek er iets ‘fout’ te zijngegaan en zouden we heel de bestelling pas in juli geleverd krijgen. zgn zouden de stoelen ook pas in juli klaar zijn.

Na een paar telefoontjes met fabrikant bleken de stoelen al klaar in april.

Table du sud wilde kennelijk geen deelbestelling zoals beloofd doen. Na een telefoontje van onze interieurarchitecte die bij onze advies afspraak was, was het opeens wel mogelijk.

Inmiddels zijn de tafels en stoelen geleverd. Tot nu toe bevalt het wel, maar ik zou niet opnieuw iets kopen door de slechte communicatie. En als we zo de recensies lezen, zijn we niet de enige.

onze pas geverfde muur zat onder de vegen na het leveren van de tafel en stoelen.

Op het bankje wachten we nog.

Showroom is mooi

Service kan heel veel beter.

via interieur architecte

Jansen

Ontvangst is showroom was slecht. We moesten een uur rijden, maar eenmaal aangekomen werden we niet geholpen en niemand had tijd ons te helpen terwijl er geen klanten binnen waren. Totaal niet... Ontvangst is showroom was slecht. We moesten een uur rijden, maar eenmaal aangekomen werden we niet geholpen en niemand had tijd ons te helpen terwijl er geen klanten binnen waren. Totaal niet vriendelijk te woord gestaan. Tafel bestellen en leveren ging erg goed. Tevreden over het eindresultaat

Online configurator, levering en eind resultaat

Vriendelijke en behulpzaam personeel in showroom

Via interieur styliste

Appel

Grote winkel, ruime keuze en mogelijkheden

Heel fijn geholpen, nemen alle tijd en er is veel mogelijk wat wensen betreft, met geweldig resultaat

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via tip van mijn dochter

Irene Christina

Heel tevreden met Table du sud

Mijn ervaring met mijn bank aankoop is erg goed.
Mijn ervaring met mijn bank aankoop is erg goed.
werd goed en correct ontvangen in de showroom, er werd duidelijk gecommuniceerd wat de opties zijn en qua bedrag wat mogelijkheden waren. daarbij heb ik contact gehad met de planning wat ook soepel en duidelijk verliep. Daarna kreeg ik in de week van de levering een reminder en dat de bank betaalt moest worden anders kan het niet geleverd worden, daarbij ook de dag van levering. En op de dag van de levering werd ik 20 minuten van te voren gebeld, dat men aan kwam. ze hebben me netjes te woord gestaan en zijn heel secure met de bank en mijn woning(deuren en vloer) omgegaan. ik dacht alleen dat de kussens op de bank niet zo kraakte in de showroom alsof er nog plastic omheen zit in de hoes. daarom 1 punt minder.

dienstverlening niet, maar eindresultaat van de kussen had ik iets beter kwaliteit verwacht (bankkussen).

via internet.

Ezgi Kakalicoglu Cihan

Stealing of my money

NA

if you can not deliver a furniture because of your calculation mistake, do not sell it.

instagram

Reactie Table du Sud:

Thank you for your review.
Thank you for your review.
Unfortunately, Table du Sud is not liable for your purchases whether or not they can be delivered, you know your house best. We have looked at every single options to see if we could deliver your seats, unfortunately there was no possible option.
Team Table du Sud

Geurts

Mooie showroom, goed en deskundig advies, prettig geholpen en géén opdringerig gedrag.

Deskundig.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Fijn bedrijf met prettige en deskundige mensen.

René de Laat

De ervaring was zeer positief. Niks opdringerig, goed geadviseerd door de verkoper , en op deze manier tot onze keuze zijn gekomen .

Ruime keuze. En waar we goed op moesten letten bij de keuze, zoals zitcomfort.

Wij kunnen geen verbeterpunten vinden.

Zeer prettig.

Ehret, Kirsten

Sehr nettes Personal, tolle Beratung

Service und Beratung

Ich wüsste nicht was, war alles sehr gut

Pinterest