Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Fer

Bij bezoek aan showroom Heeze goed te woord gestaan. Men had veel geduld en tijd. Samen met juiste advies keuze gemaakt en tafel en set salontafels gekocht. Keurig binnen de gemaakte afspraken... Bij bezoek aan showroom Heeze goed te woord gestaan. Men had veel geduld en tijd. Samen met juiste advies keuze gemaakt en tafel en set salontafels gekocht. Keurig binnen de gemaakte afspraken geleverd!

Komen afspraken na en leveren zeer goed product.

Nvt

Naams bekendheid

Astrid Jonkheer

Daar heb ik een slechte ervaring mee

Mooi product

Wij hebben 195 euro betaalt voot een verhuislift die we achteraf niet nodig hadden. De verhuislift is ter plekke afgezegd en was ook nog niet onderweg.
Toch kregen wij het bedrag niet terug...
Toch kregen wij het bedrag niet terug gestort.
Heel vervelend.

Via advertenties

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor de feedback.
Bedankt voor de feedback.
we kunnen u in deze case helaas geen terugbetaling van de verhuislift aanbieden. Daar de verhuislift bij de verkoop is besproken en een tafelblad van dit formaat en gewicht normaal ook niet via de trap geleverd kan worden is er geen controle voor levering via de trap geweest. Er is geen indicatie geweest dat dit mogelijk zou zijn, in uw geval heeft u een uitzonderlijk gunstige trap waardoor de levering zo wel mogelijk bleek.
Wij werken middels partners voor de verhuisliftservice, dit is dus niet in eigen beheer. Zij berekenen ondanks dat het niet nodig bleek wel de volledige kosten aan ons door. Onze excuses.
Team Table du Sud

C.Dongelmans

Erg vriendelijke meegaande verkoper. Ook zonder afspraak werden we direct en netjes te woord gestaan en geholpen. De levering was precies zoals van te voren was afgesproken met vriendelijke... Erg vriendelijke meegaande verkoper. Ook zonder afspraak werden we direct en netjes te woord gestaan en geholpen. De levering was precies zoals van te voren was afgesproken met vriendelijke vakkundige chauffeur / monteur.

Goede afspraken en een eerlijk advies

Misschien een after sale telefoontje of alles naar wens is.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Bij toeval op de woonboulevard in Utrecht

Alfred

Bij het uitzoeken van de tafel prima geholpen in de winke. Het grote scherm waarop je de verschillen bladen en poten kunt selecteren is erg handig. Ook de tool om de gekozen tafel digitaal in je... Bij het uitzoeken van de tafel prima geholpen in de winke. Het grote scherm waarop je de verschillen bladen en poten kunt selecteren is erg handig. Ook de tool om de gekozen tafel digitaal in je eigen interieur te laden laat je zien of de tafel past in je eigen huis
Bij aflevering werd er zorgvuldig gewerkt, overal kleden onder om de vloer en de tafel niet te beschadigen

Scherm om product te visualiseren prima product correcte bezorging

Via zoeken op internet

C.Dongelmans

We werden zonder afspraak keurig geholpen en geadviseerd door een verkoper. De kwaliteit van de eettafel was precies wat we zochten . Ook de sortering van de stoelen was erg breed. Na diverse andere... We werden zonder afspraak keurig geholpen en geadviseerd door een verkoper. De kwaliteit van de eettafel was precies wat we zochten . Ook de sortering van de stoelen was erg breed. Na diverse andere winkels bezocht geheven zijn we hier perfect geslaagd.

Brede sortering, kwaliteit en vriendelijk personeel

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Bij toeval op The Wall in Utrecht.

Tinet baud

We hebben lang getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe bank, zijn diverse keren teruggekomen naar de winkel in Deventer, en werden iedere keer weer heel behulpzaam te woord gestaan. Ook mochten... We hebben lang getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe bank, zijn diverse keren teruggekomen naar de winkel in Deventer, en werden iedere keer weer heel behulpzaam te woord gestaan. Ook mochten we de stalen mee naar huis nemen om de juiste bekleding te kiezen. Nadat we uiteindelijk de knoop hadden doorgehakt, werd de bank keurig op het afgesproken moment geleverd. De bank is helemaal zoals we hadden gehoopt, zit heerlijk en staat goed.

Goede service, betaalbare producten

Geen verbeterpunten te bedenken

Aanbevolen door vrienden

Van Oostrum

Wat een prachtige showroom en wat een keuze. Heel vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe eethoek. Ook het leveren ging volgens afspraak. Heel blij met onze eettafel en stoelen!

Klantvriendelijkheid, nakomen van afspraken

mond op mond

Hommersom

Hoge klantvriendelijkheid in de showroom. Veel keuze in het assortiment. En alles conform afspraak nagekomen. Blij met onze nieuwe tafel.

Geen verbeterpunten

Internet

Franssen

We werden kundig en vriendelijk in de showroom geholpen, ze hadden alle tijd voor ons.
de levering werd goed afgestemd en met zorg gemonteerd, en geplaatst.
We genieten van onze nieuwe...
de levering werd goed afgestemd en met zorg gemonteerd, en geplaatst.
We genieten van onze nieuwe aanwinst.
Grt Joost.

Vriendelijk en geduldig, met kennis van zaken

Ga zo door

Reclame en site

Op de Weegh

Uitgebreide keuze, design en eigentijds opgesteld. Mooie combinaties, maar ook is het mogelijk naar eigen smaak ontwerp te kiezen. Maatwerk dus!

What you see is what you get! Zicht op werkplaats. Deskundig advies op alle details.

Nvt

Via familie