2078 beoordelingen

L

Prima!

Snel, goed verpakt

C bank

Slecht ik heb een bakmix besteld bij ontvangst nog maar 2 maand houdbaar en 2x gemaild maar geen reactie

Cora

Snel, juiste informatie op de site

L Blaak

Snelle,correcte levering

Keurig verpakt,snelle levering

Anne-Marie

Bestelling werd snel verzonden.

Snelle service.

Miranda ten Hoeve

Te laat geleverd

Mooie website

Janina

Goed bedrijf Retour was voor mij iets onduidelijk en reactie mail iets te traag naar mijn gevoel maar handelen enigszins goed

Hebben ook kleine hoeveelheden en verpakking super !

Jody

Matig

Snelle bezorging

Hubers

Matig

Snelle service

Reactie Taartoutlet:

Jammer dat de klant niet helemaal tevreden is. Een taartprint wordt geprint op icing en dat is gevoelig voor vocht. Als het te lang op een vochtige taart ligt gaan de kleuren inderdaad wat door... Jammer dat de klant niet helemaal tevreden is. Een taartprint wordt geprint op icing en dat is gevoelig voor vocht. Als het te lang op een vochtige taart ligt gaan de kleuren inderdaad wat door elkaar lopen. De print moet op een droge ondergrond of heel kort van te voren erop gelegd worden.

Aly

Moeilijk te bereikbaar in die zin ik heb ook gezocht in de Hunze op aangegeven adres, echt niet te vinden. Website geeft geen juiste informatie.

Lekkere producten

Reactie Taartoutlet:

Jammer dat de klant het niet kon vinden maar de openingstijden en het bezoek adres staan echt duidelijk op de website onder het kopje: onze winkel in Groningen