2076 beoordelingen

2076 Reviews

A

Bestelling nooit ontvangen

Reactie Taartoutlet:

Tja,nu krijgen wij de slechte recensies voor de fouten van pakketservice Groningen. Zij hebben ons, zonder dat wij het wisten, overgedragen aan een derde partij. Het account van ons hebben ze te... Tja,nu krijgen wij de slechte recensies voor de fouten van pakketservice Groningen. Zij hebben ons, zonder dat wij het wisten, overgedragen aan een derde partij. Het account van ons hebben ze te vroeg gesloten waardoor DHL 23!!! pakketten heeft bevroren. Uiteraard krijgen de klanten hun geld terug maar de pakketten zijn in de meeste gevallen niet meer te achterhalen. Dit is echt buiten onze macht. Vervelednd voor de klanten maar zeer zeker ook voor ons.

Linda

Taartoutlet

Goede service

Fuchs

Makkelijk, snel en lekker

Goede informatie over het product en deze toe te passen

Greet Zeegers

Heel vlotte levering. We maakten met de goudkleurige suikerpasta de mooiste Harry Potterletters!

Goede service. Prima product.

F H Bakken

Goede ervaring

Uitgebreide website

K.n.

Snel amtwoorden

M

Door fout in systeem achteraf nog extra betalen.

Reactie Taartoutlet:

Helaas was er door een storing in het systeem bij al onze pakketten maar 70 cent verzendkosten gerekend op de dag dat er door deze klant besteld is. . We hebben deze klant een keurige mail gestuurd... Helaas was er door een storing in het systeem bij al onze pakketten maar 70 cent verzendkosten gerekend op de dag dat er door deze klant besteld is. . We hebben deze klant een keurige mail gestuurd met uitleg en het verzoek om de resterende kosten over te maken als ze het product nog wilde ontvangen. Ze hoefde dus niet extra te betalen maar gewoon de verzendkosten van het door haar bestelde product. Jammer dat er geen begrip is. Gelukkig reageerden de overige klanten begripvol.

Laura

Snelle levering! Product zien er goed uit

Goede producten

Joke

Geweldig

Sterk service gericht

High tea & more

Goed geholpen, heeft zeker kennis van alles

Veel kennis