2076 beoordelingen

2076 Reviews

Selma

Verkeerde bestelling gehad, vervolgens gemaild en gevraagd of de juiste alsnog nagestuurd kon worden. Dit zou zogezegd meteen gebeuren. We zijn nu bijna een week verder en heb nog niets gehad.... Verkeerde bestelling gehad, vervolgens gemaild en gevraagd of de juiste alsnog nagestuurd kon worden. Dit zou zogezegd meteen gebeuren. We zijn nu bijna een week verder en heb nog niets gehad. Helaas voor mn cupcake klant iets anders moeten geven dan wat er is besteld.

Snelle reactie op de mail

Reactie Taartoutlet:

Helaas hebben wij inderdaad een foutje gemaakt bij de bestelling. Niet de bedoeling natuurlijk maar dat kan gebeuren. We hebben meteen de juiste print nagestuurd. Dat deze nog niet is aangekomen is... Helaas hebben wij inderdaad een foutje gemaakt bij de bestelling. Niet de bedoeling natuurlijk maar dat kan gebeuren. We hebben meteen de juiste print nagestuurd. Dat deze nog niet is aangekomen is inderdaad heel vervelend maar niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Dit is overigens niet een week geleden. De juiste print is donderdag nagestuurd. Meteen nadat de mail binnenkwam dat er een fout gemaakt was.

Karolien Frederickx

Pokemon taartvel was lekker. Goed verpakt.

De optie om zelf ook een vel te bedrukken.

Eddy de Meijer

Klantenservice

Jip

Top, mooie en lekkere taart

Goede info, fantastisch product

Barbara Groeneveld

Snelle levering, goede producten en betaalbaar.

Manon

Perfect, goede kwaliteit en snel verzonden

Snel verzonden, goede kwaliteit van product

Karen

Het pakketje werd heel snel verzonden. Jammer genoeg liep het fout bij DHL en bleef het pakket daar heel lang in het sorteercentrum. Wanneer ik contact opnam werd dit wel direct bekeken. De... Het pakketje werd heel snel verzonden. Jammer genoeg liep het fout bij DHL en bleef het pakket daar heel lang in het sorteercentrum. Wanneer ik contact opnam werd dit wel direct bekeken. De kwaliteit van de fotoprint die ik bestelde was zeer goed.

Snel verzonden. Goede kwaliteit van product.

Tania

Er was vertraging door problemen met de koeriersdienst, maar werd goed opgelost

Communicatie

Frans

Snel en goede communicatie

Michael staallekker

Dik tevreden over de service. Bedankt

Snelle reactie via de mail.