2078 beoordelingen

2078 Reviews

Anna

Heb mijn bestelling niet gekregen

Nvt

Reactie Taartoutlet:

Heel vervelend dat u uw bestelling niet heeft gekregen. Ik heb even gekeken en hij staat inderdaad vermeld bij DHL als rapportage zending. Jammer dat u ons niet even op de hoogte hebt gesteld , als... Heel vervelend dat u uw bestelling niet heeft gekregen. Ik heb even gekeken en hij staat inderdaad vermeld bij DHL als rapportage zending. Jammer dat u ons niet even op de hoogte hebt gesteld , als wij niet op de hoogte zijn dan kunnen we ook geen oplossing bieden.

Iluvia

Producten op de site hebben geen maat beschrijving erbij dus het is lastig inschatten hoe groot iets daadwerkelijk is. Had verwacht dat mijn bestelling groter was maar kwaliteit is wel goed.

Kwaliteit en snelle levering

Goede service

Goede service

Kristof

Fantastisch

Snelle en goede leveringen en kwaliteit

Sijm

Snelle levering,snelle reactie. Goede communicatie.

Duidelijk. Goede prijs.

Anouk

Leuke producten, snel geleverd

Frostingsheet besteld, netjes verpakt en mooie print

Anita

Geleverd wat besteld is

Maakt niet uit

Zaken zijn niet geleverd

Momenteel geen

Reactie Taartoutlet:

Wel een beetje flauw van mevrouw om meteen zo'n slechte recensie te schrijven. Haar pakket is verstuurd en bezorgd volgens DHL. Maar volgens mevrouw heeft ze niets ontvangen. Logisch dat ik als... Wel een beetje flauw van mevrouw om meteen zo'n slechte recensie te schrijven. Haar pakket is verstuurd en bezorgd volgens DHL. Maar volgens mevrouw heeft ze niets ontvangen. Logisch dat ik als eerst even onderzoek doe alvorens opnieuw te versturen. Daar gaat nou eenmaal wat tijd in zitten. Het zou fijn zijn als we ook de kans krijgen om een goede service te leveren.

Joyce

Jammergenoeg geen print ontvangen

Reactie Taartoutlet:

Er is helaas iets mis gegaan bij DHL. Inmiddels is het opgelost met de klant.