Taarten van Maarten

Taarten van Maarten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Taarten van Maarten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company239
9.8/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Taarten van Maarten met 9.8/10. Gebaseerd op 239 ervaringen.
Kwaliteit produkten

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en heerlijke taarten.

Fijn.

Goed (8/10)
Score voor Taarten van Maarten:4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele lekkere taart, wel heeel machtig maar wel erg lekker! bestellen en bezorgen ging erg snel, super tevreden!.

Anne

Heel goed! de taarten zijn echt super lekker (tot nu toe de lemon merengue en witte chocolade speculaas geprobeerd), dus krijg altijd erg positieve reacties van bezoek. niemand gelooft dat het glutenvrij is. service (afhandeling via email en bezorging) is erg goed!.

Rati van Sijll

Mijn zoon heeft glutenallergie en hij was dolblij met deze heerlijke taarten! ik heb er 3 besteldvoor zijn slagen, en we hebben er nog dagenlang van nagesmuld! en ja, maarten is een aardige man, die een personal toych geeft aan zijn bezorging! aanrader.

Score voor Taarten van Maarten:4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor mijn verjaardag weer een paar heerlijke taarten besteld bij maarten. volgende keer kom ik zeker terug!.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super service en hele lekkere taarten (de absolute aanrader, lemon merengue).

Taarten van Maarten 1 beoordeling

De taart was echt heerlijk en ik heb er goede sier mee gemaakt :).
de taarten waren ook groot en vullend, de volgende dagen door er steeds weer een stuk op..
ik vond de service uitstekend en met name daarom zou ik taarten van maarten altijd aanbevelen!.

Jeroen
Jeroen
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel lekker, goede service!.

Ilse

Fantastisch! .
de tweede keer dat we een taart bestellen en zowel wij vinden hem heerlijk als degene waar we de taart hebben laten bezorgen. een absolute aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Taarten van Maarten levert ambachtelijke taarten en cheesecakes van 100% biologische ingrediënten. Al onze taarten en cheesecakes zijn met passie en met de hand gemaakt. Het hele assortiment is ook in glutenvrije variant te verkrijgen. Makkelijk en veilig online besteld, morgen al bij jou bezorgd.
Adres
Marktstraat 19