Service en klantvriendelijkheid
Kwaliteit vertaling/training/tekstredactie

zaid hajioui

Peter Huijing,

kan het allemaal goed en niet al te saai uit teleggen. luistert goed naar de vragen en kan ze goed onderbouwend uitleggen.
geeft iedereen aandacht.
overlegd alles...
Peter Huijing,

geeft iedereen aandacht.
overlegd alles met de leerlingen.

zeker een aanrader voor andere!

Michiel Reuters

Nuttige training met makkelijk toe te passen theorie. Gea creert een prettige sfeer en er is veel kennisdeling tussen deelnemers. De cursus mag van mij een dagdeel langer waron dat ene dagdeel puur... Nuttige training met makkelijk toe te passen theorie. Gea creert een prettige sfeer en er is veel kennisdeling tussen deelnemers. De cursus mag van mij een dagdeel langer waron dat ene dagdeel puur gebruikt wordt om te oefenen.

Mickey

De cursus zit goed in elkaar. Een sessie is interactief en begint met heldere theorie. Door alle 'tips&trics' kun je aan de slag met je eigen teksten. De zelf geschreven teksten worden kritisch... De cursus zit goed in elkaar. Een sessie is interactief en begint met heldere theorie. Door alle 'tips&trics' kun je aan de slag met je eigen teksten. De zelf geschreven teksten worden kritisch besproken met andere cursisten. Op deze teksten krijg je tevens nuttige feedback van de trainer zelf.
David is in het bezit van een aanstekelijk enthousiasme, en hij is erg behulpzaam.
Ik ben zeer tevreden! Aanrader!

Interessante, leuke training met veel concrete handvaten om goede beleidsteksten te schrijven passend bij de beleidscyclus en doelgroep. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Goede, prettige... Interessante, leuke training met veel concrete handvaten om goede beleidsteksten te schrijven passend bij de beleidscyclus en doelgroep. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Goede, prettige docent en prima faciliteiten. Praktisch handzaam boekje.

Nortier

Ik vond het een erg fijne cursus. Het was een fijne opfrisser en ik heb extra handvatten gekregen om duidelijke B1 teksten te schrijven. Heel fijn ook om in een klein groepje aan de slag te gaan.

Mandy Milikan

Het was een leerzame training met heldere uitleg. Nuttig was het om zelf te oefenen met eigen teksten. Ook het leermateriaal zal helpen in de toekomst. Kleine groep cursisten dat was ook prettig.

Nina Vos

De inhoud van de cursus was duidelijk, nuttig en overzichtelijk. Veel leerzame oefeningen. Daarnaast was er veel ruimte om vragen te stellen over persoonlijke uitdagingen in het schrijven van B1... De inhoud van de cursus was duidelijk, nuttig en overzichtelijk. Veel leerzame oefeningen. Daarnaast was er veel ruimte om vragen te stellen over persoonlijke uitdagingen in het schrijven van B1 teksten. Er had voor de oefeningen tussendoor wel wat meer tijd genomen kunnen worden. Ik heb de meeste oefeningen niet helemaal kunnen afronden.

Christine Anoniem

In een dag heb ik veel geleerd over het begrijpelijk maken van teksten voor mijn doelgroep. De training is goed opgezet waarbij je aan eigen teksten kan schrijven, maar ook aan voorbeeldteksten.

Goede training! De tips zijn meteen toepasbaar. Tijdens de training wordt theorie continu afgewisseld met (groeps)opdrachten, waardoor alle cursisten actief mee blijven doen. Gea is een fijne... Goede training! De tips zijn meteen toepasbaar. Tijdens de training wordt theorie continu afgewisseld met (groeps)opdrachten, waardoor alle cursisten actief mee blijven doen. Gea is een fijne trainer! De training wordt op een prima tempo gegeven en er zijn veel mogelijkheden om vragen en opmerkingen in te brengen. Enige het was handig geweest als bij de voorbereiding (intake) duidelijker was gemaakt hoe jouw eigen stuk tijdens de cursus gebruikt zou worden.

Yolanda Timmer

Erg leerzame training die ook goed werd gegeven. Afwisselende lessen met zelfstandig werken, in groepjes en klassikaal. Inhoud was precies wat ik zocht en help mij heel erg goed. Gea is een fijne... Erg leerzame training die ook goed werd gegeven. Afwisselende lessen met zelfstandig werken, in groepjes en klassikaal. Inhoud was precies wat ik zocht en help mij heel erg goed. Gea is een fijne trainer ze weet veel over het onderwerp. Wat beter kan is dat ik wat meer had willen oefenen, misschien een bestaande eigen tekst aanpassen met wat je hebt geleerd.